Enligt farmens Facebooksida var både Gutta och veterinär på plats. Tror dom är ganska noga med att se till att det går rätt till med tanke på att dom får kritik för minsta lilla. Men vi ser ju aldrig vad som pågår bakom kameran eller dom 23,5 timmar om dygnet som inte visas. (Vilket för övrigt gör mig helt förundrad över hur så många kan tycka illa om någon för att man sällan ser vederbörande göra någon nytta)
Håller med dig i den första delen av inlägget. De har ändå hand om någon annans djur, och även om det inte framgår i sändning är jag övertygad om att det finns kunnigt folk i närheten som skulle kunna rycka in om det går fullständigt galet. Det har ju varit år där deltagarna varit mycket, mycket värre än de som är med i år.
Det där med att folk blir arga för att "någon" inte jobbar, det antar jag är att många här och på andra ställen stör sig på Robin? Jag anser att efter fem veckor eller hur mycket det nu är som de varit där har ALLA jobbat som bävrar, utom Robin som fortfarande inte gjort ett handtag i bild. Jobbar han under den tiden kameran inte filmar är det ju väldigt märkligt att endast hans lathet visas på tv...