JaVad tufft det låter? Antar att du kollat upp skuldsanering?
Tjänar för bra enligt dem och kan bli skuldfri om 30 år.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JaVad tufft det låter? Antar att du kollat upp skuldsanering?
För det är lika galet som att argumentera som: jag har minsann haft jättejobbigt och aldrig blivit utbrändOm du nu inte anser att det har med diskussionen att göra varför har du nu tagit upp det i tre inlägg?
Att sitta och sparka neråt och säga saker som att "borde ni tänkt på innan/bara byt jobb/bara plugga" till låginkomsttagare är absurt när vi egentligen borde fråga oss varför samhället inte klarar av att ta hand om andra än de med inkomst över medel.
Jag har ju ingen koll på din privatekonomi. Det jag svarade på var själva anmärkningarna, som i sig själva inte ligger kvar i evighet (har inte haft några men tror det är tre år?).När man har skulder hos kfm på en halv mille?
Så länge de inte är betalda ligger de kvarJag har ju ingen koll på din privatekonomi. Det jag svarade på var själva anmärkningarna, som i sig själva inte ligger kvar i evighet (har inte haft några men tror det är tre år?).
För det är lika galet som att argumentera som: jag har minsann haft jättejobbigt och aldrig blivit utbränd
Och eftersom du tycker det är intressant. Jag betalar också skatt. Och tycker den inbetalningen ska förvaltas väl.
Ja det förstår jag.Så länge de inte är betalda ligger de kvar
Fattade inte bara att du måste skriva vi har bra inkomst och betalar skattJag förstår inte alls din jämförelse faktiskt. Men i början av tråden argumenterades det för att vi som betalar skatt inte ska behöva betala för andras barn. Jag skrev att vi betalar skatt och betalar där igenom gärna för andras barn. Förstår inte varför det retar dig så mycket, men där fick du sammanhanget i varje fall.
Fattade inte bara att du måste skriva vi har bra inkomst och betalar skatt
Retar mig heller inte så mycket. Bara undrande.
Ok.sorry för mig hänger inkomst och skatt ihop. Men såklart kan man betala mycket skatt utan goda inkomster. Av tjänst.Jag skrev att vi betalar mycket skatt. Att vi har goda inkomster läste du in alldeles själv.
Ok.sorry för mig hänger inkomst och skatt ihop. Men såklart kan man betala mycket skatt utan goda inkomster. Av tjänst.
Jag fattade bara inte varför du behövde berätta det? Vad har det med tråden att göra?
Alltså...jag förklarade. För mig hänger skatt och inkomst ihop. Och jag skrev sorry om så inte var fallet.Jag har inte skrivit något om våra inkomster alls men du spekulerar i saken ändå.
Jag svarade ju nyss på det. Om du inte läser mina svar till dig är det ju ingen idé att jag svarar. Men det här väldigt märkliga sidospåret har tagit alldeles för stort utrymme nu så jag ser det som att vi inte kommer att komma längre utan släpper det här.
Det förklarades ju?Alltså...jag förklarade. För mig hänger skatt och inkomst ihop. Och jag skrev sorry om så inte var fallet.
Jag är fortfarande intresserad av vad din och din sambos skatteinbetalnibgar har med tråden att göra .
Alltså...jag förklarade. För mig hänger skatt och inkomst ihop. Och jag skrev sorry om så inte var fallet.
Jag är fortfarande intresserad av vad din och din sambos skatteinbetalnibgar har med tråden att göra .
Nej, det förklarades inte varför det ska berättas att "jag och partner betalar mycket skatt " Det blir lite som välgörenhet i USA. Det ska applåderasDet förklarades ju?
Om du läser tråden skrev en person ett inlägg om att hen inte tyckte att dennes skattepengar skulle gå till att försörja andras ungar som vissa mammor inte tog hand om själv.
Som svar har det varit några inlägg om att man betalar skatt och det gärna får gå till andras ungar så att de får ha det bra så att de inte lider av situationen.
Men God Gud! Läs tråden!Nej, det förklarades inte varför det ska berättas att "jag och partner betalar mycket skatt " Det blir lite som välgörenhet i USA. Det ska applåderas
Tråden handlade initialt om annat än du skriver i andra stycket?
Tredje stycket? Va? Va? Och va?
Jag betalar skatt och vill gärna att det går till de som har behov av detMen God Gud! Läs tråden!
Det står i tråden på flera ställen! Och nej @Voeux använde inte det för att det skulle applåderas, utan just som jag sa, för att visa på att de betalar skatt och den gärna får gå till barn som är i behov av det.
Ok.Jag betalar skatt och vill gärna att det går till de som har behov av det
Nej, det förklarades inte varför det ska berättas att "jag och partner betalar mycket skatt " Det blir lite som välgörenhet i USA. Det ska applåderas
Tråden handlade initialt om annat än du skriver i andra stycket?
Tredje stycket? Va? Va? Och va?