Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge har du använt dig av stickor?Jag skulle haft äl för ca 1 vecka sen enligt min app (som går efter standard) men först för tre dagar sedan började jag få streck på äl-stickorna - sen tog de slut!! Morr... Så nu famlar jag i blindo med tempmätningar och sekretkoll.
Samma kväll som strecket på stickat kom fram så hade jag en rejäl sänkning av temperaturen och låg även på morgonen. I samband med detta fick jag fick tydigaste äl-sekret någonsin. Trodde således att det var dags då. Tempen gick dock inte upp igen förrän idag. Är det dags idag då?? Har inte äl-sekret längre dock men ganska mycket flytningar, rejäl temp.höjning som sagt och så känns det som mensvärk i magen. Så vi får väl ligga idag med.
Dock ska det endast vara 6 dagar kvar till mens enligt appen så jag hoppas att det inte stämmer för isåfall är min lutealfas förstås alldeles för kort :-(
Någon som har några råd i detta? Köpa fertilitetsmonitor??
Nähä, det blir väl inget barn den här gången heller då. Menshelvete.
Nähä, det blir väl inget barn den här gången heller då. Menshelvete.
Ägget överlever ju nåt dygn efter att det släppt (12-24 timmar har jag för mig) så även om det lossar idag har ni chans om mannen kommer hem imorgon.Ska ha ÄL idag och mannen är inte hemma!! Har dock inte kännt av det så hoppas att jag räknat fel och att ÄL är imorgon
Det blir 1 år och 4 månader med den här gången har jag för mig.
Hur länge har ni försökt nu?
(Tiden existerar i en annan dimension i den här tråden. Ett år känns som två månader och två månader känns som ett år )
Det blir 1 år och 4 månader med den här gången har jag för mig.
Ägget överlever ju nåt dygn efter att det släppt (12-24 timmar har jag för mig) så även om det lossar idag har ni chans om mannen kommer hem imorgon.
Segt.Det blir 1 år och 4 månader med den här gången har jag för mig.
Jag är utredd med prover och ultraljud osv. Det har visat sig att jag har hypotyreos och detta var första gången med normala värden. Vi har inte fått till mannens prov än då det skulle lämnas in på andra sidan stan. Men nu är det semester så vi får passa på. Om inte de har stängt också förstås.Har ni börjat utredning eller tänkt ställa er i kö för en sådan?
Tråkigt att det inte blir något
Skulle ha svarat dig ocksåSegt.
Funderar ni på utredning?
Jag är utredd med prover och ultraljud osv. Det har visat sig att jag har hypotyreos och detta var första gången med normala värden. Vi har inte fått till mannens prov än då det skulle lämnas in på andra sidan stan. Men nu är det semester så vi får passa på. Om inte de har stängt också förstås.
Känner så väl igen migSuck BIM på torsdag och nu börjar jag känna efter och analysera.. Varför gör man så? Det är knappast så att jag kan påverka utgången nu oavsett vad.
Jag med!Känner så väl igen mig