Testade du med stickor när ni försökte då också? Fick du utslag då?
Nej då hade vi inga stickor. Tror jag får öva lite mer så kanske jag kan hitta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Testade du med stickor när ni försökte då också? Fick du utslag då?
Nej då hade vi inga stickor. Tror jag får öva lite mer så kanske jag kan hitta.
Nu har jag bara två cykler att referera till, men kan inte låta bli ändåNej då hade vi inga stickor. Tror jag får öva lite mer så kanske jag kan hitta.
Det kan vara lurigt det där ibland. Kroppen uppför sig inte alltid som man tror.Nu har jag bara två cykler att referera till, men kan inte låta bli ändå
Jag har satt igång för sent med mina stickor! Nu började jag dag 9 i cykeln, och fick utslag på dag 10. Min plan var att börja dag 12, men om jag gjort det hade jag ju såklart missat stegringen!
Jag blev gravid på första omgången Letrozol, så det funkade kanon för migJag har börjat ta Letrozol nu, håller tummarna att det ska hjälpa ägglossningen på traven.
Kommer nog börja testa med stickor dag 9, jag har haft väldigt långa cykler men hoppas att det blir lite mer normal längd nu.
Bara att hoppas att det funkar lika bra för mig! Hade du några ägglossningar av dig själv innan? Jag verkar ha haft 1 eller möjligen 2 ägglossningar på drygt 8 månader, så jag hoppas att det enda problemet är att jag inte har ägglossning och att det då kan funka lätt bara man får till ägglossning.Jag blev gravid på första omgången Letrozol, så det funkade kanon för mig
Bara att hoppas att det funkar lika bra för mig! Hade du några ägglossningar av dig själv innan? Jag verkar ha haft 1 eller möjligen 2 ägglossningar på drygt 8 månader, så jag hoppas att det enda problemet är att jag inte har ägglossning och att det då kan funka lätt bara man får till ägglossning.
Vad dumt att Gun inte ville kolla sköldkörteln, eftersom den kan påverka fertiliteten... Det är bara ett blodprov. Men jag hoppas det går vägen med letrozolenJag har inte kollat mina sköldkörtelvärden nu, Gun tyckte att vi kunde prova ett par cykler med Letrozol innan vi gör en ordentlig utredning. Jag har lämnat prover tidigare, för några år sedan, när min mens strulade och man först började misstänka PCOS, och jag är rätt säker på att sköldkörtelproverna var normala då i alla fall.
Jag fick också börja på dag 3 med 5 dagars behandling. Har ett ultraljud inbokat dag 15.
Jag hade alltid två streck, men var svagare än kontrollstrecket innan och efter ÄL. När jag hade ÄL var mitt streck lika starkt eller starkare än kontrollstrecketAlltså, dehär med ägglossningstest. Bara rosa flytningar idag så tänkte nu skall jag börja testa för att se vilken dag ägglossning sker.... Och redan nu är det två tydliga streck. (Teststräcket är dock svagare, men fullt synligt, så de är ett negativt test) är de flera som har på samma sätt? Beräknad ägglossning 6/7.1
Jag har också två streck under hela cykeln. Det är inte ovanligt.Alltså, dehär med ägglossningstest. Bara rosa flytningar idag så tänkte nu skall jag börja testa för att se vilken dag ägglossning sker.... Och redan nu är det två tydliga streck. (Teststräcket är dock svagare, men fullt synligt, så de är ett negativt test) är de flera som har på samma sätt? Beräknad ägglossning 6/7.1
Jepp. Ganska vanligt.Alltså, dehär med ägglossningstest. Bara rosa flytningar idag så tänkte nu skall jag börja testa för att se vilken dag ägglossning sker.... Och redan nu är det två tydliga streck. (Teststräcket är dock svagare, men fullt synligt, så de är ett negativt test) är de flera som har på samma sätt? Beräknad ägglossning 6/7.1
Alltså. Börjar undra på allvar om det inte har tagit sig denna gång. Kan man ha symptom så tidigt?
Har rejäla svängningar i humöret, mår illa o är hungrig typ hela tiden. Borde ha Bim på typ torsdag. Hittade ju inte ÄL så vet inte exakt.
Har ett gäng tester hemma men vet inte om ja törs.
du får vänta o se
(håller tummen såklart)
Vet inte. Men har du många tester kanske du kan testa imorron bitti? Dagen före mens syns det väl för många!?Alltså. Börjar undra på allvar om det inte har tagit sig denna gång. Kan man ha symptom så tidigt?
Har rejäla svängningar i humöret, mår illa o är hungrig typ hela tiden. Borde ha Bim på typ torsdag. Hittade ju inte ÄL så vet inte exakt.
Har ett gäng tester hemma men vet inte om ja törs.