Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ska se om jag vågar testa idagHåller tummarna @Eddisson .
Och @*Gotlandsrusset* också, har jag för mig. Tyckte jag såg dig smyga i sommartråden
Håller tummarna @Eddisson .
Och @*Gotlandsrusset* också, har jag för mig. Tyckte jag såg dig smyga i sommartråden
Ni som gjort flera FET (@Girasol kanske @Saigon )
Har ni alltid reagerat likadant på progesteronet? Jag har inte kännt av biverkningar alls (inga ömma bröst eller så) under tidigare behandlingar, men nu har jag ont både i brösten och i livmodern. Man kan ju skylla de symtomen på progesteronet, men jag tycker det känns konstigt att reagera på det just nu, och efter transfer...
Ruvardag 6 idag (femdagars blastocyst som fortsatte dela sig genast efter upptining)
Jag tänkte tanken, men orkade inte Kanske i helgen.Kissa på sticka hörru
Det är ju ändå Äl + 11
Tänkte hoppa in i den här tråden. Så skönt att kunna få ta del men även dela vägen till en bebis!
Jag är 27 år, gift och har varit gravid 2 gånger. Fösta gången blev det utomkveds vilket resulterade i operation och borttagen äggledare i vecka 7-8.
Blev gravid snabbt igen men det slutade tyvärr i missfall i tidig vecka 5.
Totalt har vi nog försökt i ca 1,5 år, aktivt runt 1 år.
Så nu står vi här och har ändå gott mod och fortsätter att försöka
BIM på lördag!
Jag tänkte tanken, men orkade inte Kanske i helgen.
Ni som gjort flera FET (@Girasol kanske @Saigon )
Har ni alltid reagerat likadant på progesteronet? Jag har inte kännt av biverkningar alls (inga ömma bröst eller så) under tidigare behandlingar, men nu har jag ont både i brösten och i livmodern. Man kan ju skylla de symtomen på progesteronet, men jag tycker det känns konstigt att reagera på det just nu, och efter transfer...
Ruvardag 6 idag (femdagars blastocyst som fortsatte dela sig genast efter upptining)
RD 6 är tidigt även med blasto. Jag skulle lugna mig till RD 9.Jag tänkte tanken, men orkade inte Kanske i helgen.
Jo precis. Tidigast i helgen tänkte jag. Men det kan hända att jag väntar till testdag också. Det beror lite på ifall jag börjar känna mer eller mindre symtom.RD 6 är tidigt även med blasto. Jag skulle lugna mig till RD 9.