Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma märke på testerna? Morgonurin med alla testerna?Vad tror experterna? En kompis testade svagt positivt för fyra dagar sedan. Sen testade hon negativt två dagar i rad efteråt.
Ingen koll på äl, och ingen mens sedan i augusti (har pcos).
Då skall du reklamera testet där du köpt det och få ett nytt.Nu har jag testat och givetvis var det ogiltigt eftersom där inte blev nått kontrollstreck och inget plus heller för den delen
Får köpa ett nytt test i eftermiddag.
@deathslyna Om jag varit du hade jag krävt en undersökning med en gång!
Kom på en sak till, jag testade på rd9 och fick positivt, med testlagrets eller om det var billiga tester. Jättesvagt. Köpte clear blue vanliga i tvåpack och dagen därpå så var det knappt synligt och försvann efter en stund. Köpte således ett digitalt och tog digitalt + vanliga clear blue jag hade kvar + ett billigt samma dag på bim. Fick 1-2 veckor/ tveksamt synligt/svagt synligt. ( de som även hängde i avelstråden kanske kommer ihåg min lilla forskning om gravtest på häst och därmed min nyfikenhet, vilket förklarar tre tester = visar de verkligen samma trots att de ska reagera på samma Hcgnvå....) Är nu i v19. Jag ansåg inte att jag drack mer vätska innan jag testade clear blue vanliga och på bim testade jag ju med samma urin på alla testen. Så mitt blev ju knappt starkare mellan rd9 och rd12. Så det behöver ju inte vara kört, även om jag gissar på biokemisk graviditet....Vad tror experterna? En kompis testade svagt positivt för fyra dagar sedan. Sen testade hon negativt två dagar i rad efteråt.
Ingen koll på äl, och ingen mens sedan i augusti (har pcos).
Ja, vi får se hur jag löser det. Jag ringde men man var tvungen att knappa in sitt telefonnummer för att få kontakt med dem. Löjligt med den där moderniseringen. En annan vars telefon är trasig just där man behöver trycka för att få in numret blir ju satt på pottan. Ringde sambon och var arg på dem så han ringer från jobbet sen, han som har en hel telefon. Inser att jag måste börja fundera på en ny mobil. Jag vill ju egentligen inte då den funkar i övrigt. Bara lite av skärmen som är död ju
Nu har jag testat och givetvis var det ogiltigt eftersom där inte blev nått kontrollstreck och inget plus heller för den delen
Får köpa ett nytt test i eftermiddag.
Det trodde jag med. Försökte även hitta mail eller liknande.Men det brukar ju gå att vänta kvar och lämna ett meddelande istället?
Vaa? Har din kille ett val??Men va typiskt, då får vi väl vänta tålmodigt lite till... håller tummarna!
Jag har riktig tant röd nu, så om 12 dagar får jag väl nuppa 5 gånger om dagen i en vecka. Om killen går med på det
Även om det står att den mäter vid 25 så kan det finnas enstaka tester av samma märke och modell som mäter lägre tex 10.Kom på en sak till, jag testade på rd9 och fick positivt, med testlagrets eller om det var billiga tester. Jättesvagt. Köpte clear blue vanliga i tvåpack och dagen därpå så var det knappt synligt och försvann efter en stund. Köpte således ett digitalt och tog digitalt + vanliga clear blue jag hade kvar + ett billigt samma dag på bim. Fick 1-2 veckor/ tveksamt synligt/svagt synligt. ( de som även hängde i avelstråden kanske kommer ihåg min lilla forskning om gravtest på häst och därmed min nyfikenhet, vilket förklarar tre tester = visar de verkligen samma trots att de ska reagera på samma Hcgnvå....) Är nu i v19. Jag ansåg inte att jag drack mer vätska innan jag testade clear blue vanliga och på bim testade jag ju med samma urin på alla testen. Så mitt blev ju knappt starkare mellan rd9 och rd12. Så det behöver ju inte vara kört, även om jag gissar på biokemisk graviditet....
Samma märke på testerna? Morgonurin med alla testerna?
Hur nära BIM testade hon?
Annars lutar jag åt @Girasol 's idé.
Vad tråkigt med så lång kötid hoppas det kan gå fortare ändå!Jaha. Nu sätts jag i kö för IVF. Ett års kötid.
Jag orkar inte.
Diagnos: oförklarlig ofrivillig barnlöshet.
Ska försöka skaka fram lite andra alternativ ifall det går.