Min man har precis fyllt 34 Glömde skriva med honom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är 27, fyller 28 i höst. Sambon är nyss fyllda 30
Shit, vad gammal jag känner mig. Jag som gått runt och känt mig som värsta ungdomen som försöker skaffa barn alldeles för tidigt
Min man har precis fyllt 34 Glömde skriva med honom
Hur gammal tror du inte jag känner mig
Särskilt som de flesta jag pluggat med har varit 10 år yngre och åtminstone 2-3 stycken tog paus för att de var gravida.
Min sambo har också precis fyllt 34
Jag är iaf i mittenskiktet av klassen, haha. Däremot har jag pluggat så himla länge nu så de flesta i min ålder och yngre i bekantskapskretsen har redan tagit tagit examen
Ibland kommer jag på att det faktiskt är 9 år mellan mig och min man, men så känns det verkligen inte
Jag blir snart 31, så därför känner jag stress över att vi kommer vänta tills början på nästa år med att försöka.
Sambon är 32 år, blir 33 när det är dags att börja.
Nja säger jag. De gånger de får spökstreck så är det för det mesta när de tittat i blått motljus kl 11:00 en solig förmiddag i december. Helst skall den vara trixad i datorn också. Dvs det är nog inte riktigt tänkt att testen skall "tittas på" på det sättet.Vad jag förstått så kan spökstreck uppstå på de billigaste testerna (antar att det är graviditetstester som går att köpa på bla. testlagret?). Det kallas så när det är svårt att se om det är positivt eller negativt. Strecket är för svagt för att man ska kunna säga att man är gravid men det kan ändå anas att där är ett svagt streck. Det finns lite trådar på Familjeliv där folk lägger upp bilder på spökstreck om du vill se .
Förstår det, men som sagt, jag är snart 32 och sambon 34 så du ligger än så länge i lä här iaf Skulle det bli fullständig katastrof med ekonomin om ni började försöka redan nu eller i slutet på sommaren? Du hinner ju iaf jobba dina 6 månaders provtid då. Jag tänker att om ni klarar er ändå så kanske det kan vara värt att börja innan iaf.
Jag blir 29 om en knapp månad. Och jag känner enorm stress över att vara för gammal. Jag har alltid haft nån konstig tanke om att få första barnet före 30...
Jag är 33 och sambon blir 46 i år. Han har tre myndiga söner, ett barnbarn och ett till barnbarn på väg.
Det måste ju betyda att jag är en "trophy-wife" eller hur?
medelåldern för första barnet är 34 år i Sverige (har jag för mig det var) och då kändes det iaf lite bättre .
Jag kan hjälpa till att få det att kännas ännu lite bättre och berätta att jag fick mitt första (och enda) barn förra året när jag var 37 och skulle fylla 38. Man måste ju hitta rätt gubbe först...