Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja säger jag. De gånger de får spökstreck så är det för det mesta när de tittat i blått motljus kl 11:00 en solig förmiddag i december. Helst skall den vara trixad i datorn också. Dvs det är nog inte riktigt tänkt att testen skall "tittas på" på det sättet.
Så om du tittar på testet i normalt ljus i badrummet så är risken att få ett spökstreck extremt litet.
Ältesterna däremot är det vanligt att få två streck. Detta för att man har lite LH i kroppen hela tiden. Det är först när teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket som det är positivt.
Dom billiga älstickorna jag har beställt på nätet har fungerat utmärkt.
Japp!Tack för rättelsen . Det är så himla bra att ha med dig i tråden, som hjälper oss newbies . Då bör det alltså gå precis lika bra med ett billigt gravtest som ett dyrare på apoteket?
Årsinkomst, dvs allt du skattar för.
Går att kolla på ett ungefär på kassakollen på försäkringskassan.
@Kanintant - pga mina egna sjukdomar är jag rädd att bli sjukskriven under en graviditet och därför vågar vi inte börja "för tidigt".
Hur många dagar från ÄL är du idag? Dagar från BIM?Idag är ömheten i brösten tillbaka. Mådde illa efter lunchen som sedan gick över efter att jag borstade tänderna och fick bort matsmaken i munnen. Tror jag snart inte kan hålla mig till torsdag med att testa för idag hade jag dessutom värmevallningar (heter det så?) precis som en tant i klimakteriet
Hur många dagar från ÄL är du idag? Dagar från BIM?
Oavsätt svar, hade det varit jag hade jag testat
Och du klarar hålla dig från att testa? (starkt gjort måste jag säga haha )
Duktiga du, jag har ju blivit rejält nyfiken här nuNja, både ja och nej. Jag är nyfiken men jag är rädd för att inte få det svar jag vill. Men jag kan nog inte hålla mig imorgon bitti Blir nog ett test då!
Håller tummarna!!Nja, både ja och nej. Jag är nyfiken men jag är rädd för att inte få det svar jag vill. Men jag kan nog inte hålla mig imorgon bitti Blir nog ett test då!
Sist testade jag på positivt först på dag 13 efter ägglossning. Började testa på dag nio efter ägglossning eftersom jag visste jag hade ett befruktat ägg (ivf) men det var envist negativt till dagen innan bim.Om man skulle testa ett par dagar innan bim, är det stor chans att det visar fel?
Jag går runt o tänker på gravtest o mens typ dygnet runt