Nja, både ja och nej. Jag är nyfiken men jag är rädd för att inte få det svar jag vill. Men jag kan nog inte hålla mig imorgon bitti Blir nog ett test då!
Åh vad spännande! *väntar snällt på resultatet*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nja, både ja och nej. Jag är nyfiken men jag är rädd för att inte få det svar jag vill. Men jag kan nog inte hålla mig imorgon bitti Blir nog ett test då!
Förstår din frustration @Kanintant ! Jag funderar på om jag har en del symptom som jag slår ifrån mig med andra förklaringar som illamåendet efter lunch. Det var nog den feta såsen i kombo med magkatarr bröstömhet är för att jag vill vara gravid osv
Det är jätteolika. Vissa kan plussa 8-9 dagar redan efter ÄL, vissa plussar inte förrän efter16-20 dagar efter...Om man skulle testa ett par dagar innan bim, är det stor chans att det visar fel?
Jag går runt o tänker på gravtest o mens typ dygnet runt
Brösten är knappt märkbart ömma idag men jag fick ett plus på stickan imorse Bara hålla tummarna då att det går hela vägen nu! (pessimist javisst)
Brösten är knappt märkbart ömma idag men jag fick ett plus på stickan imorse Bara hålla tummarna då att det går hela vägen nu! (pessimist javisst)
Åh grattis!!Brösten är knappt märkbart ömma idag men jag fick ett plus på stickan imorse Bara hålla tummarna då att det går hela vägen nu! (pessimist javisst)
GRATTIS @Appleflower Hoppas det håller i sig, och så hoppas jag att också få lämna tråden snart (hur mysig den än är ) Ska testa om tio dagar. Tio långa dagar!
Var det inte du som skulle vänta tills på söndag med att testa?Brösten är knappt märkbart ömma idag men jag fick ett plus på stickan imorse Bara hålla tummarna då att det går hela vägen nu! (pessimist javisst)
GRATTIS @Appleflower Hoppas det håller i sig, och så hoppas jag att också få lämna tråden snart (hur mysig den än är ) Ska testa om tio dagar. Tio långa dagar!