En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår din frustration @Kanintant ! Jag funderar på om jag har en del symptom som jag slår ifrån mig med andra förklaringar som illamåendet efter lunch. Det var nog den feta såsen i kombo med magkatarr ;) bröstömhet är för att jag vill vara gravid osv :angel:

Ja man vill ju inte gå och hoppas för mycket, särskilt inte som man precis börjat försöka och vet att det kan komma och ta lång tid innan det blir något så det vore bättre med lite is i magen men det är ju så lätt....

Om man skulle testa ett par dagar innan bim, är det stor chans att det visar fel?
Jag går runt o tänker på gravtest o mens typ dygnet runt ;)
Det är jätteolika. Vissa kan plussa 8-9 dagar redan efter ÄL, vissa plussar inte förrän efter16-20 dagar efter...

Brösten är knappt märkbart ömma idag men jag fick ett plus på stickan imorse :o Bara hålla tummarna då att det går hela vägen nu! (pessimist javisst)

Men... Nä! Du kom ju precis in i tråden, ska du lämna oss nu lika kvickt :( ;).

Stort grattis, hoppas att det går vägen nu utan några större komplikationer :D

Brösten är knappt märkbart ömma idag men jag fick ett plus på stickan imorse :o Bara hålla tummarna då att det går hela vägen nu! (pessimist javisst)
Var det inte du som skulle vänta tills på söndag med att testa? :D
(Eller var det någon annan med enorm stor självbehärskning som skulle vänta lite med att testa?)

Grattis @Appleflower !!! Vad roligt!!
Vi är många som hoppas göra dig sällskap i en vintertråd :)

Nu vill vi ha fler plus här i tråden :D Nån mer som närmar sig BIM? Vart är vår lista? :)

Ja jag tycker vi satsar på en gemensam vintertråd ;)

Här är listan men är väl lite ändringen som ska göras...

Mois ÄL 29/4 BIM 12/5
Rosen-Knoppen: ÄL 25/4 BIM 9/5 (app)
Blåbäret ÄL 6/5 BIM 20/5
Appleflower: ÄL 8/5 BIM 22/5
Robl ÄL 10/5 BIM 24/5(?)
Kanintant ÄL 14/5 (?) BIM 28/5 (?)
Amk BIM 30/5
em-pirre: BIM 3/6 (troligtvis 2 veckor senar p.g.a. misstänkt utebliven ÄL)
floggingmolly ÄL 18/5 BIM 4/6
Rhinos ÄL 2/6 BIM 16/6

Ingen som vill babbla vidare på msn/facebook medan man (o)tåligt väntar? Jag blir smått tokig av att inte ha någon att ventilera med :angel:

Nu börjar djuren här hemma få bebisar, hönsen har fått kycklingar & både katterna är super tjocka och ska få ungar vilken dag som helst :)
Dessutom ska 4 kompisar få barn under juni & juli så det är verkligen barn och barntankar överallt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 218
Senast: Tantan
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
5 072
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 668
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II