Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja bara bluff.
Morsan mådde bara toppen med både mig och bror och missfallet tills det blev missfall.
Så måendet är inget jag skulle gå på.
Med mitt MA så hade jag normala känningar som illamående och liknande.Nej jag borde veta bättre men det gnager lite ändå.
Jo, det kan ju bli det. Och efter googling så; har man tur och ägget fäster så är det inte ovanligt med tidiga missfallKort cykel kan vara lite bökigt för ägget att hinna fästa på men du har ju redan en bra läkartid på gång!
Kan ändå vara spiralen som ställer till det. I princip kan allt främmande i kroppen ställa till det.@lil-sis böna och be kanske funkar bättre än krav?
Ska googla och se vad det är för något.
@Kethets
Nix, är kopparspiral jag har (och haft de senaste 7-8 åren - bortsett under förra grav då.).
Privat var lite det jag funderade över - kan man ha större tur att de kanske vill skriva ut något om gyn imorgon inte vill?
@vilse jag använde progesterall krämen när jag blev gravid, vet inte om den hjälpte men fick tydligare äl iaf! Och min tub är det lite kvar i efter ca tre månaders användning så den är drygJo, det kan ju bli det. Och efter googling så; har man tur och ägget fäster så är det inte ovanligt med tidiga missfall
Deppar rejält nu, tack och lov att de hade en avbokad tid imorgon, annars hade jag troligen fått vänta 1-2 månader (hade fått avboka tiden jag har på måndag då jag troligen har alldeles för mycket mens för att kunna ta ut spiralen)
Men, är det något som vet om man kan "kräva" att få utskriven progesteronkräm redan nu (är det som är "botemedlet" mot kort lutealfas), eller om jag måste vänta 6-12 månader innan jag får den hjälpen?
Jag vet ju inte om det kommer påverka mina chanser till att bli gravid, men risken är ju väldigt stor. Och med tanken på att missfall är en ganska stor risk så vill jag verkligen ha hjälpen
Aja, det är mest svammel från min sida, ni kan säkert inte svara på de frågorna, men jag har fått babbla av mig lite i varje fall...
Jag älskar ordet nuppaFörresten ,måste bara: Nog för att jag inte gillar uttrycket "mys" (Det låter hemskt, barnsligt och lite kladdigt), men på familjeliv hade någon dragit till med "myspys stunden". Jag dog nästan.
Vada är det för fel på ssex, nuppa, ligga, gymma? Om man nu inte vill vara vulgär :P
@lil-sis Har full förståelse för att du inte är så sugen på den resan för ett rör blod. De skulle inte kolla upp något annat än blodet alltså?
Jag tycker att det låter mindre bra att du fortfarande har ont. Men det kanske är normalt efter en skrapning? Om jag har uppfattat dej rätt så är du ganska smärttålig. Frågan är ju hur ont man ska ha och vad som räknas som normalt. Du kanske kan ta det med dom när du ringer och bokar om tiden.
Mvh Miks
Förresten ,måste bara: Nog för att jag inte gillar uttrycket "mys" (Det låter hemskt, barnsligt och lite kladdigt), men på familjeliv hade någon dragit till med "myspys stunden". Jag dog nästan.
Vada är det för fel på ssex, nuppa, ligga, gymma? Om man nu inte vill vara vulgär :P