Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh va spännande Ta ett nytt imorgon bitti!
Originalbilden tyckte jag var tydligare!
Mvh Miks
Absolut! Här är den:
Morgonens test ser likadant ut som kvällens gjorde igår, men det gick bara typ 8 timmar där emellan så jag får väl ha lite mer tålamod.
Dagens ÄL-test däremot är snäpper starkare än gårdagens så det känns hoppfullt
Morgonens test ser likadant ut som kvällens gjorde igår, men det gick bara typ 8 timmar där emellan så jag får väl ha lite mer tålamod.
Dagens ÄL-test däremot är snäpper starkare än gårdagens så det känns hoppfullt
Förstår inte hur du lyckas hålla digGår snart in på andra veckan efter beräknad mens. Borde nog testa snart... väntar på tester som jag beställde från nätet. Skyller på det.
Förstår inte hur du lyckas hålla dig
Ja du. Det vet jag knappt själv.
Fick meddelande om att paketet kommer imorgon.. Så lite till väntan tror jag bestämt.
GrattisJa, ni hade rätt, nu är det ett tydligt streck på stickan, så jag hoppar ur tråden och tackar för stödet jag fått. Hoppas att jag slipper komma tillbaka!
- Zvinto - ÄL mellan 31/1-2/2, BIM runt 15-17/2.Försökt sen jan -17, andra barnet
- Ingela_S - ÄL ca 6/2, BIM ca 18/2. Försökt sennov-16. Inga barn sen tidigare.
- Hedblomster, ÄL 13/2, BIM 28/2. Försök 11, 8eförsöket efter X. Inga barn sen tidigare.
KarinStarfighter, Äl ca 19 feb. BIM ca 5 mars. 13e försöket. Inga barn.
- Lazy Lady, Har ej koll på äl eftersom jag ammar,men vi skyddar oss inte utan det blir när det blir. 3:e barnet.
1:a född stilla v41, 18/4 -16.
2:a född 19/4 -17
-Latsigini - MF 11/1 så har ej koll på ÄL ännu. Inga barn sedan tidigare
- Septemberbebis - MF 13/1, ÄL 24/1 (?), BIM 8/2. 2:a barnet
- tussilagon- ÄL CA 15/2, första BIM blir i april...
- Nejlica, första barnet
- underensten- Försökt sen Oktober. MF 1/2. Inga barn.
- Ackio - Borde ha äl runt 25 feb OM den sköter sig
- Rouise - ingen koll på ÄL ännu, inga barn sedan tidigare.
- Kluven - slutade använda skydd i augusti -17(hormonella skydd långt tidigare), ÄL troligtvis kring 5/2, BIM 18/2, inga barn sedan tidigare.