Stort grattis @Latsigini !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snällaStort grattis @Latsigini !
6 veckor???? Det tar väl bara någon dag?
6 veckor???? Det tar väl bara någon dag?
Tillbaka på jobbet efter morgonens "dejt". Fått lämna lite prover (mest för att säkerställa att jag inte har någon könssjukdom, men också för att kolla sköldkörtelsvärden och någon hormon, egentligen trodde inte Gyn att något skulle ge vidare utslag, men det är standardproverna) och genomgå en gyn-undersökning med VUL. Lite spännande med ultraljudet och får se hur allting ser ut, men allt såg heeelt normalt ut och nu väntar vi på provsvar samt tid för att mannen ska lämna spermaprov.
Dyker inget upp på proverna väntar tabletter för att stimulera ÄL, även om allt tyder på att den ser ut som den ska och ev-behandling av sköldkörtelsvärden om de är minsta lilla avvikande. Tydligen skulle det ta ca 6-veckor med spermaprovet, vilket innebär att jag måste vänta 2-cykler innan behandling påbörjas, vilket stör mig lite vill ju börja nu, nu, nu. Men å andra sidan är vi i alla fall inne i karusellen och när vi väl kommit igång med behandlingarna ska vi sen inte behöva vänta särskilt länge på IVF ifall det inte hjälper med något av det andra de vill prova. (Man måste tydligen ha försökt i två år för att beviljas IVF om man är såpass ung som iaf jag är, vilket börjar närma sig skrämmande fort nu )
Tack snällaGrattis @Latsigini
Tack snälla@Latsigini Grattis, vad roligt!
Jag skulle säga:Kan någon vara vänlig och tala om för mig hur många streck det är på den här stickan?
Kan någon vara vänlig och tala om för mig hur många streck det är på den här stickan?
Är det ett graviditetstest?
Mvh Miks
Absolut! Här är den:Jag tycker det ser lovande ut. Kan du posta orginalbilden i färg?
Absolut! Här är den:
Holy Jeebus..! Jaha, okej, öh, då får jag väl ta några djupa andetag och försöka sova då så att de där dagarna går nån gång. Tack för ögonlånarhjälpen! Mina fattar ingenting just nu.Jag vågar mig på att säga att om inget dumt inträffar kommer du att ha ett starkare streck där om några dagar
Åh va spännande Ta ett nytt imorgon bitti!Ja, men det är taget nu på kvällen, och bara 9 dagar efter ägglossning så jag vet inte vad jag ska tro eller tänka riktigt!
Testade bara för att jag smygtestar med ÄL-tester och dagens (kvällens) var starkare än igår.