Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du har använt 7 st på en cykel. Låter ju rimligt. Eller!?! Vad är egentligen rimligt?
Mvh Miks
Huuu säg inte så! Jag försöker behålla lugnt här borta Försöker mitt bästa på att inte tappa humöret, inte bli bitter och inte analysera ihjäl mig. Easy to say!
Nu har jag använt Apotekets egna samt Clear Blue digital. Vill inte köpa från testlagret eftersom jag läst att många får "spökstreck" och jag orkar inte med att sitta och gissa och ha mej. Samtidigt kostar det ju en slant... Det var därför jag funderade på en monitor. Dock läste jag på familjeliv och det kändes lite väl meckigt.
Mvh Miks
Ja ni har säkert rätt i att det går åt en jäklarns massa stickor. Suck.
Även om jag vet att det är 7 månader som är medel så känns det tungt att vara över medel. Var ju över medel med sonen också så jag trodde/hoppades/önskade att vi liksom hade haft vår del och skulle lyckas lättare gång nummer två...
Ja ja! Nu håller vi tummarna för er andra, snart ÄL för er!
Mvh Miks
Är det där stickor från morgon och kväll i 2,5 dagar? Det är ju en tydlig skillnad men det är ju som du säger, ett kort fertilitetsfönster!
Mvh Miks
så det är mittenpinnen som gäller där då?Det vänstra, det högra är kontrollstreck.
Så ni har redan ett gemensamt barn? Det har jag missat helt. Då hade jag bara köpt på mig ett gäng älstickor och kört på.
"bara är att ligga i lite" eller "slappna av" eller favoriten "skaffa en hundvalp så kommer det av sig självt".
Hur har ni andra gjort? Har ni involverat nära och kära i sängkammarbestyren