En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill också säga tack till Monstermom och alla andra för en superrolig lek! :)


Jag var som vanligt mest förvirrad men plockade ut @Mammas som trolig siare tidigt så är rätt nöjd ändå.:laugh: Även om jag blev lite tveksam där ett tag när @LenaH inte var ond, Mammas är bra på att luras som god också.:D
 
Jag diskades för att jag bad om ursäkt till Artline i ett pm
kom på efter jag skickat det att det nog sa för mycket
och upplyste därför direkt LL om vad jag skrivit
för hennes bedömning av saken....

Vi vann ändå så du är förlåten ;)

Vad tokigt det kan bli - usch - man vill ju inte göra ngn ledsen och så råkar man göra något galet istället - värre saker har ju hänt!
 

Men fanken! :banghead:

Sorry! :o

Siare/tvilling: Mammas
Fifflare/tvilling: Q4E
Häxa: Koppen
Smed: Cirkus
Brevbärare: Tora
Ängel: Sasse
Borgmästare: Dentaku
Bagare/offer: Vira
Bybor: glömmerallt, Sedna, Artline, Gabby_Ossi, LenaH, Pilot
-----------------------------
Drottning: bollen__
Älvor: Asko, Hedinn, Lilltess, Mirtai
Enhörning: Lobelia
Diamanda: Snurrfian


Och icke att förglömma! LL-mentor: @Myrten
 
Jag diskades för att jag bad om ursäkt till Artline i ett pm
kom på efter jag skickat det att det nog sa för mycket
och upplyste därför direkt LL om vad jag skrivit
för hennes bedömning av saken....

Aj då! Jag var vid ett tillfället jättenära att skriva något om att jag borde kallas Kung Verence II när diskussionen om namnbyte var uppe, det hade varit mindre lyckat. :o
 
Vad jag dock inte tycker var okej var @glömmerallt s teori mot mig, om att jag bara röstat på folk hon trodde var goda, utöver Asko... Har du spelat med mig som god nån gång? Sämre prickskytt går knappast att hitta! Så det borde snarare peka på att jag vore god. :mad: Möjligtvis med undantag att jag prickade Asko, DET är okej att använda mot mig. ;)

Ja, Men det var en "hitte på teori" visste att du var siad. Detsamma gäller att Mammas skulle haft info om snurrfian ville hitta på något som talade till hennes för del bara:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 985
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 224
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp