Hedinn
Moderator
Jag gav väl bara ett förslag? Nån annan som föreslog LenaH, väl? Men klart du var fantastisk som valde rätt!Ja ja ja eller så var det Delfinen som gav drottningen 2 bra förslag och drottningen valde rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gav väl bara ett förslag? Nån annan som föreslog LenaH, väl? Men klart du var fantastisk som valde rätt!Ja ja ja eller så var det Delfinen som gav drottningen 2 bra förslag och drottningen valde rätt
nä du baaa låstsades va min lilla brevvän så....Klart att du hade, men det kunde ju inte goda stackars lilla jag veta .
bra minne jag har. Men var det LenaH vi funderade på? Fick för mig det var cirkus...haha. Det var ju ändå din förtjänst så!Jag gav väl bara ett förslag? Nån annan som föreslog LenaH, väl? Men klart du var fantastisk som valde rätt!
Jag diskades för att jag bad om ursäkt till Artline i ett pm
kom på efter jag skickat det att det nog sa för mycket
och upplyste därför direkt LL om vad jag skrivit
för hennes bedömning av saken....
@Monstermom - rollista?
Jag diskades för att jag bad om ursäkt till Artline i ett pm
kom på efter jag skickat det att det nog sa för mycket
och upplyste därför direkt LL om vad jag skrivit
för hennes bedömning av saken....
Men när du skyddade mig var jag fortfarande god . Dock så hoppades jag ju på att bli uppäten den natten, vilket Hedinn genomskådade .nä du baaa låstsades va min lilla brevvän så....
Jag måste fråga @Tora - varför trodde du så säkert att älvorna visste din roll?
Jag fattar inte det. Jag var helt säker på att du var tvilling och på något vis trodde att bara för att de visste (om de nu visste) q4's roll iom bevittnadet så visste de din roll också. Men nu vet jag ju att du var brevis
Vad jag dock inte tycker var okej var @glömmerallt s teori mot mig, om att jag bara röstat på folk hon trodde var goda, utöver Asko... Har du spelat med mig som god nån gång? Sämre prickskytt går knappast att hitta! Så det borde snarare peka på att jag vore god. Möjligtvis med undantag att jag prickade Asko, DET är okej att använda mot mig.
det kan vara mitt fel. jag var mycket skeptisk till LenaH där, väldigt förvånad när hon var god....Den där @Mammas ligger på minus...
Helt klart det största mysteriet i hela leken!
Ett annat mysterium är spioninfon natt två, varför blev ingen siad?
Nej det är inte knäppt eller besatt att fortfarande fundera, bara engagerat
@MammasEtt annat mysterium är spioninfon natt två, varför blev ingen siad?
Nej det är inte knäppt eller besatt att fortfarande fundera, bara engagerat
det kan vara mitt fel. jag var mycket skeptisk till LenaH där, väldigt förvånad när hon var god....
Mammas hade inte så mycket tid så jag tycket det kunde vara smart om de däringa älvorna kunde få för sig att jag var siare så kunde mammas smyga med lite och göra nytta om de fick för sig att jag bra att käka....
Jag visste väl det! Annars hade hon siat mig eftersom du var skeptisk och då hade det inte blivit pålbankarslakt!