Hyfsat säker på att moster låter dig komma och hämta det själv, dock.
Varsågod, det står här på bordet - ta för dig!
Ibland kommer hon hit...kanske...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hyfsat säker på att moster låter dig komma och hämta det själv, dock.
Varsågod, det står här på bordet - ta för dig!
räcker upp handen!!Tillbaka tilll teorierna! Det skumaste just nu måste ju vara att Granny även är mamma hur hänger det ihop?
Tillbaka tilll teorierna! Det skumaste just nu måste ju vara att Granny även är mamma hur hänger det ihop?
Du kan fortfarande ändra din röst!Hur ska man bli granny om man inte också är mamma! Nu tycker jag att du beter dig lite skumt...
jamen visstHur ska man bli granny om man inte också är mamma! Nu tycker jag att du beter dig lite skumt...
Tillbaka tilll teorierna! Det skumaste just nu måste ju vara att Granny även är mamma hur hänger det ihop?
räcker upp handen!!
svar
det är
discworld...
Har du varit här och snott resten av mitt vin!?
ja om tomten är far till alla barnen @Tora så kan nog granny vara mamma till alla barnen?Fast det brtyder väl att Nanny är mamma till alla? Något skumt i faggorna är det!
Fast det brtyder väl att Nanny är mamma till alla? Något skumt i faggorna är det!
utveckling av tidigare teoriDet är häxor i faggorna! (Boken innan denna. )
Och Nanny är mamma till de flesta - hon har en hel klan! Matriarkalt styrd, givetvis.
Granny däremot... Mer av en hederstitel. Hon kan *ähum* fånga en enhörning! nudge-nudge...
fast om jag minns rätt så var det en jungfru maria befruktelse, alla FYRA gångerna,Jag trodde det var @Tora som var mor till alla barnen?