Hyfsat säker på att moster låter dig komma och hämta det själv, dock.
Varsågod, det står här på bordet - ta för dig!![]()
Ibland kommer hon hit...kanske...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hyfsat säker på att moster låter dig komma och hämta det själv, dock.
Varsågod, det står här på bordet - ta för dig!![]()
räcker upp handen!!Tillbaka tilll teorierna! Det skumaste just nu måste ju vara att Granny även är mamma hur hänger det ihop?![]()
Tillbaka tilll teorierna! Det skumaste just nu måste ju vara att Granny även är mamma hur hänger det ihop?![]()
Du kan fortfarande ändra din röst!Hur ska man bli granny om man inte också är mamma! Nu tycker jag att du beter dig lite skumt...![]()
jamen visstHur ska man bli granny om man inte också är mamma! Nu tycker jag att du beter dig lite skumt...![]()
Tillbaka tilll teorierna! Det skumaste just nu måste ju vara att Granny även är mamma hur hänger det ihop?![]()
räcker upp handen!!
svar
det är
discworld...
![]()
Har du varit här och snott resten av mitt vin!?![]()
ja om tomten är far till alla barnen @Tora så kan nog granny vara mamma till alla barnen?Fast det brtyder väl att Nanny är mamma till alla?Något skumt i faggorna är det!
![]()
Fast det brtyder väl att Nanny är mamma till alla?Något skumt i faggorna är det!
![]()
utveckling av tidigare teoriDet är häxor i faggorna! (Boken innan denna.)
Och Nanny är mamma till de flesta - hon har en hel klan! Matriarkalt styrd, givetvis.
Granny däremot... Mer av en hederstitel. Hon kan *ähum* fånga en enhörning! nudge-nudge...
fast om jag minns rätt så var det en jungfru maria befruktelse, alla FYRA gångerna,Jag trodde det var @Tora som var mor till alla barnen?![]()