En midsommarnatts mardröm (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här skrev jag igår, jag har nu fetat raden jag vill belysa

Jag tror inte Dentaku(tror annan roll där) Gabby och Mammas är bestiality. Gabby för hon känns som att hon får fler och fler saker som talar till hennes fördel var ganska tidigt inne på hedinn också tror jag som tillägg till vad jag nämnt om bollen. Hon är också en av få som jag upplever inte försökt sprida misstankar mot Mammas och på tal om henne så tror jag inte hon teroiat så som hon gjorde mot hedinn nu på slutet om hon varit ond.

.

Mirtai verkar ha missuppfattat/ lästslarvigt för hon skriver sedan det här

Den här måndagen har jag koll på att jag ska rida så slipper panikrösta som förra veckan ;)

Jag tycker glömmerallt känns lite märklig när hon menar att Gabby är god för att hon inte försökte sprida misstankar mot henne? Så vi andra är onda för att vi granskar alla deltagare? Tycker det är ett märkligt resonemang!


Jag uppmärksammar henne sedan på misstaget. (det här är alltså under röstningen igår.)


Du hade kanske tyckt det varit mindre misstänkt om du sett att det var Mammas som jag tyckte övriga spred misstankar mot men inte gabby och det får hon plus i kanten för av mig.

Jag tycker det är bra att granska alla men jag tycker det gjorts mer än granskats när det gäller mammas. Jag tycker det från flera håll kommit inlägg i stil med "kolla här är inte det här skumt" om något hon gjort som jag inte tycker varit så skumt och ibland verkar det ofta som de missuppfattat(kanske som taktik?) vad mammas menar.

Men visst kan det vara jag som tolkar Mammas fel.

Som sagt jag skrev det igår driekt till mirtai och hon har överhuvudtaget inte kommenterat det vilket är extremt märkligt eftersom Mirtai sen väljer att rösta på mig. Det blir dessutom ännu märkligare av att hon nu vet att mammas var siare och inte ens reflekterar över sambandet!

Jag tror att Vira verkar veta något som inte jag vet. Det baserar jag på att hennes röst kommer tidigt och att hon skriver på ett sätt som jag tycker signalerar "jag har mer info än jag kan avslöja". Därför väljer jag att rösta på glömmerallt, en person som jag sedan tidigare haft som misstänkt.

Jag tror @Tora är inne på ett smart spår att ulvarna har en onding som smygit med hela leken och passerat som god.

Mirtai röstar på glömmerallt



Därför, glömmerallt röstar på Mirtai

Jag tror dessutom att Mammas siat mirtai.
 
Gabby_Ossi röstar på Mirtai

Pga uteslutningsmetoden, att hon inte varit speciellt aktiv i ulvjakten, hennes röster har nästan varje gång hamnat utanför lyan, rösten igår på Tora kändes som att hon ville försöka skydda Lobelia och hon tog inte hänsyn till all information. Plus att jag litar på Mammas :p
 
Tja det kommer knappast som någon överraskning att jag är misstänksam mot Mirtai. Har haft mina misstankar mot henne sedan lynchningen jag höll på att åka ut. Sedan har vi röstningen igår. Också skum. Har redan röstat på henne en gång.

Dessutom höll även Mammas henne mycket högt upp på sin ulvlista tillsammans med Lobelia. Och Lobelia visade sig vara ond.

Så jag gissar att ingen blir direkt förvånad när jag skriver:

Tora röstar på Mirtai
 
18.03 Vira röstar på glömmerallt
19.49 Dentaku röstar på Mirtai
20.00 Mirtai röstar på glömmerallt
20.38 glömmerallt röstar på Mirtai
20.53 Gabby_Ossi röstar på Mirtai

20.58 Tora röstar på Mirtai
 
impatient-smiley-emoticon.gif



popcorn.gif
 
Jag som hade tänkt rösta bland dom första idag och så ser jag att jag är sist som vanligt fast jag röstade långt tidigare än vad jag brukar göra :D
 
Det är klart att det finns en möjlighet att Mammas faktiskt inte visste något, trots att hon flera gånger uttalade tydliga misstankar mot Mirtai. Men skulle det vara så får jag bita i det sura äpplet. Jag har själv haft misstankar mot Mirtai eftersom hon glidit under radarn, eftersom cirkus hade misstankar mot henne och eftersom röstningarna inte talar till hennes fördel. Det i kombination med att Mamma i flera inlägg hade henne som klar huvudmisstänkt gör saken lätt.

Dentaku röstar på Mirtai

Naaaw, du också? :love: gulle då, klart jag är din mamma också om du vill. :love: ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 985
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 224
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 412
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp