R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade på allvar börjat överväga en Russkaya Tsvetnaya Bolonka om borzoier hade försvunnit som ras. Tänker ofta att det måste vara jävla nimt med en sån liten hund, plus att jag är löjligt förtjust i deras mentalitet. Var på vippen att skaffa en för något år sedan men sen kom jobbet emellan.
Även om den är korthårig som en Malle?Är den svart så är det en grönis
JappÄven om den är korthårig som en Malle?
Du får ta över någon av @dobbis frallor när dessa ratas från avelnNr 1 är ju egentligen en fralla, men jag har bestämt mig för att inte falla och acceptera den dåliga aveln och rasstandarden, med utpluppande ögon och obefintlig nos så jag säger nej.
Ponera att du måste byta ras. Din ras finns inte mer. Vad är ditt andrahandsval? Eller du kanske tom har lekt med tanken att byta till en annan.
Men vad väljer du och varför?
Men det blir ju kaos på Buke om alla ska byta avatar bara för att det är jul
Du har ju bara addat en luva, det är ok. @Hyacinth kan kanske byta ut tuttoffsarna mot julgranskulor?
Nä, skall det bytas skall det vara till julflamingos.Du har ju bara addat en luva, det är ok. @Hyacinth kan kanske byta ut tuttoffsarna mot julgranskulor?