En specifik pembroke-tik, importerad från Ryssland.
Ah, då är jag med. Vår blivande valp har en mamma från ryssland, eller om det är vitryssland kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En specifik pembroke-tik, importerad från Ryssland.
Ah, då är jag med. Vår blivande valp har en mamma från ryssland, eller om det är vitryssland kanske.
Då vet jag vilken den är tror jag.Kul! Just denna kommer från Ryssland. Hennes ägare har även dobbis/ar.
Då vet jag vilken den är tror jag.
AA blir mattes intialer va? Och så har hon en brun dobbishane, och har iaf haft en brun äldre tik? (Vet inte om hon lever längre.)
Helt ärligt, så skulle det nog inte bli någon annan hund än dobermann. Kan inte komma på något annat jag vill ha liksom.
Känner samma här. Jag är liksom inte hundmänniska utan boxermänniska. Finns massa vackra hundar som jag gärna hälsar på och beundrar, men den som ska bo hemma hos mig får allt vara en helgalen trubbnos.
Du kanske kan få @dobbis mops, hon verkar passa in på beskrivningen "helgalen trubbnos"
Inte en sån ni berättade om - som kräks inne, har diarré och skiter ner huset, som hårar överallt, som stjäl mat...men jag har ju en pumi, det är andra grejerDu skulle ju inte ha hund alls har jag för mig
Min plan är borderterrier den dag jag inte längre kan överleva att en cc hoppar upp i knät... Hemska tanke!
(Igår på kurs fick jag en entusiastisk men förvirrad beauceron i knät lite hoppsan-hejsan sådär. Tur lårbenshalsarna hänger med än. )
Är det värre än bara knätyngd som räknas så får det väl bli en pappis istället, men jag vill ju inte bli gammal och trött!
Inte en sån ni berättade om - som kräks inne, har diarré och skiter ner huset, som hårar överallt, som stjäl mat...men jag har ju en pumi, det är andra grejer
Beauceroner fattar sällan att de är lite för stora för att vara knähundar...
Du ska ju ha en vortsteh med skägg. Alla hundar är bättre med skäggOm jag får välja nån av raserna som ingår i min Scandi-hound så byter jag till kh vorsteh eller Greyster
Måste jag välja nåt helt annat blir det kanske en setter av nåt slag då kanske
Eller kanske en bc den dagen vi har djur att valla.
Beauceroner fattar sällan att de är lite för stora för att vara knähundar...
Jag är lite extra kär idag - igen då min ena valpköpare kom hit och gick morgonpromenad i skogen med sin heelervalp.....och sin beauceronhane. HAn är så himla mysig. Men lätt klantig ibland med sina långa ben - typ kalv. Man får passa sina knän när han vänder sig om och vill pussasInte alls för stor! Mitt knä är cc-anpassat!
Jag är lite extra kär idag - igen då min ena valpköpare kom hit och gick morgonpromenad i skogen med sin heelervalp.....och sin beauceronhane. HAn är så himla mysig. Men lätt klantig ibland med sina långa ben - typ kalv. Man får passa sina knän när han vänder sig om och vill pussas