Han dyker allt som oftast upp där man minst anar det speciellt mitt i nätterna.Taget! Ett gulligt dödligt tantvapen!
När ska jag hämta honom? Eller hoppar han ut genom ett köksskåp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han dyker allt som oftast upp där man minst anar det speciellt mitt i nätterna.Taget! Ett gulligt dödligt tantvapen!
När ska jag hämta honom? Eller hoppar han ut genom ett köksskåp?
Om welsh corgi cardigan går upp i rök får jag väl byta till welsh corgi pembroke.
Jag tror att jag skulle skaffa mig en brukshund istället. Australian cattledog har jag varit inne på, men skulle även kunna tänka mig beauceron, chodsky pes osv.
Jag har inte fallit för pembroke typ alls. Skumt.
Hellre en västgöte i så fall.
Nä, inte jag heller faktiskt. Gillar ryskan, men annars får det va.
Och jag var lite inne på att göra tvärt om,gå från fralla till BostonMin ras är ju Boston Terrrier men Fransk bulldog ligger mig varmt om hjärtat. De är ju ganska lika. Har ganska snäva peferenser och det finns inte så många raser som passar in.
Utseendemässigt har jag alltid viljat ha en irländsk setter, älskar deras färg!
Sen kommer jag ju aldrig att ha nåt annat än pumi, det vet @Voff
Möjligen en liten kul pyrre då
Jag har ångrat mig. Vilken jäkla ras som helst bara det är en som inte kan skada sig och aldrig blir sjuk. Mentalitet och utseende spelar ingen roll. Jag anpassar mig.
Yep, eller börja samla på frimärken eller liknande.Då får du nog skaffa dig ett gosedjur
Yep, eller börja samla på frimärken eller liknande.
Nä, inte jag heller faktiskt. Gillar ryskan, men annars får det va.
Ryskan?