Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag inte skulle ha wachtel eller jaktlabbe skulle jag kunna tänka mig en käck (jagande) borderterrier eller en jaktcocker De andra retrieverraserna har aldrig riktigt lockat, och en bra borderterrier kan jag använda som en wachtel. Fast jag kan ha många fler, eftersom de är mycket mindre Jag hade faktiskt kunnat tänka mig en riktigt bra gråwachtel också, det skulle passa våra marker bra.
Skulle jag köpa mig en hund att träna med skulle det nog bli en kelpie.
Jaktcockrar är så jäkla läckra!
Finns en liten jaktcockertik i gruppen jag jakttränar med. SÅ himla käck och fin Skulle nog kunna tänka mig en sån också, jag älskar ju jaktträningenJa! De är så häftiga i arbete tycker jag, riktiga arbetsmaskiner
Nä, skall det bytas skall det vara till julflamingos.
Du kan få min Inte det minsta bitsk dock men tanthund kan han nog klassas somTibetansk spaniel ska jag också ha nån gång. En bitsk tanthund som ska älska bara mig
(Ja, istället för en svart hingst tänkte jag)
Du kan få min Inte det minsta bitsk dock men tanthund kan han nog klassas som
Ponera att du måste byta ras. Din ras finns inte mer. Vad är ditt andrahandsval? Eller du kanske tom har lekt med tanken att byta till en annan.
Men vad väljer du och varför?
Tyvärr heter han Gizmo, efter just GremlinsDet kan vi lära honom. Heter han möjligtvis fluffis eller Gosis? Det vore ett plus!
Jag älskar dem! Som gremlins, skitsöta och dödliga! Enda gången jag blivit biten är av en tibetansk spaniel (jag tog loss den från min schäferblandnings svans).
Det kan vi lära honom. Heter han möjligtvis fluffis eller Gosis? Det vore ett plus!
Jag älskar dem! Som gremlins, skitsöta och dödliga! Enda gången jag blivit biten är av en tibetansk spaniel (jag tog loss den från min schäferblandnings svans).
Finns en liten jaktcockertik i gruppen jag jakttränar med. SÅ himla käck och fin Skulle nog kunna tänka mig en sån också, jag älskar ju jaktträningen
Tyvärr heter han Gizmo, efter just Gremlins
Glömde ju - när jag blir tant ska jag ha en bitsk svart Pomeranian.Tibetansk spaniel ska jag också ha nån gång. En bitsk tanthund som ska älska bara mig
(Ja, istället för en svart hingst tänkte jag)
Tyvärr heter han Gizmo, efter just Gremlins