kl 22.00När är dl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl 22.00När är dl?
Gjorde jag? Haha!ja det vore det. Du skrev ju likadant i förra leken, då var du inte ledarvarg.
du menar att vilka är ulvkollegor med hemlig? bara så jag kan följa din tanke i detta?Det andra som sticker ut är såklart @hemlig s konstiga teori. Det är några spelare som går på henne extra mycket och en tanke är att de är ulvar ihop och ser chansen att kunna gå hårt åt en ulvkollega för att skaffa alibi?
jag går på henne för att hennes teori inte går ihop, jag ger henne en chans att förklara sig och hon har svårigheter/vill inte göra det - varför gör det mig ulvig? @MirtaiDet andra som sticker ut är såklart @hemlig s konstiga teori. Det är några spelare som går på henne extra mycket och en tanke är att de är ulvar ihop och ser chansen att kunna gå hårt åt en ulvkollega för att skaffa alibi?
Fio har två röster själv men säger här att hon inte vill lägga en andraröst på bsf i detta läget.
För mig betyder det att hon ser en risk att lyncha en god eller, mer som jag tolkar det, en lyakompis.
Så tills nåt ev bättre dyker upp hemlig röstar på fio (fast det är en tredje röst).
Gjorde jag? Haha!
du menar att vilka är ulvkollegor med hemlig? bara så jag kan följa din tanke i detta?
Se mitt svar ovan till qitisjag går på henne för att hennes teori inte går ihop, jag ger henne en chans att förklara sig och hon har svårigheter/vill inte göra det - varför gör det mig ulvig? @Mirtai
Neje! Magnum är äckligt!Ja du sa att du typ gillar Magnum
(för er som inte lekte förra leken så var det ulvarna som var team Magnum)
Jag tror ju inte ens att @hemlig är ulv men enligt hennes resonemang är jag det!Cirkus
LenaH
Paddington
Säger inte att alla är ulvar men om hemlig är det är det väl inte otroligt att iaf en av dem onda.
Det som sticker ut är rösten från @nickan1 som skulle kunna vara en orutinerad ulv. (Jag satt också i lyan med @fio den där gången ) men eftersom hon är ny släpper jag det för stunden.
Men det bygger väl på att fio är god?
så för att jag inte instämmer i Hemligs teori så gör det mig till potentiell ulv?Cirkus
LenaH
Paddington
Säger inte att alla är ulvar men om hemlig är det är det väl inte otroligt att iaf en av dem onda.
Och hemlig då?Ja? Och att Nickan och BSF är onda tillsammans