Du gamla, du fria (Ulvlek)

Va fasen en röstlista hade ju varit bra nu..

Men fio röstar på hemlig då hon la sin röst efter en teori dom hon hade missuppfattat och sen inte har en tillstymmelse att vilja ändra på den. Plus min enda chans vad det ser ut nu att rädda mig själv
Hallå - jag har väl inte gjort ngt annat än publicerat röstlistor... se på LLs inlägg :p ;)

Ni får ta hänsyn till att jag leker via mobilen även i denna leken men måste ju inkomma med en röst och hoppas verkligen den kommer in i tid!

jag tycker nog att hemlig står ut idag? få¨r inget sammanhang alls i vad hon försöker få fram?
Förlåt @hemlig om det är amningshjärnan som talar men

qitis röstar på hemlig
för att hon snurrar till det värsta orkanen i tankarna

Nämen nu tycker jag att både Mirtai och Paddington är konstiga faktiskt. Paddi för svajandet om hemlig ena sekunden är hon tvilling med bsf - bara tanken att outa det känns så ogynnsam för goda sidan. Sen röstar hon på hemlig.

Och sen kommer Mirtai och lägger en röst på bsf med en teori om att nybörjarulven nickan följer ulven bsf - om nickan är ulv så tycker jag inte att det behöver peka på bsf också som ulv, varför liksom? Kan ju vara en god som hon följer? Det fanns ju inte så mycket att gå på då och som nybörjare - ulv eller inte är det ingen orimlig röst, men kopplingen att bsf skulle vara kollga kan jag inte se

Äh jag tycker nog att Mirtai är skummast

cirkus röstar på Mirtai

Äh vad f*n, eftersom alla är så avvaktande är det väl lika bra att jag röstar så kanske den här röstningen vaknar till liv ;):p

Paddington röstar på Hemlig för att jag tycker att någon som är online och har möjlighet att ändra sin röst efter att teorin motbevisats/visat att rösten är baserad på en felaktig uppfattning inte gör det och inte vill förstå vad som andra reagerar på verkar vara en uppgiven ulv som inser att denne har gjort bort sig.
Uppgiven, ja. Jag förstår absolut att andra reagerar, har väl inte påstått annat. Vet dock av erfarenhet att när jag virrar till saker är det ingen idé att försöka rätta till nåt för det brukar bara bli värre då.

DL 1 22.00
11.43 Blacksmithfarm röstar på fio
16.40 nickan1 röstar på fio
16.51 Artline röstar på LenaH
20:18 Hemlig röstar på fio
20.29 Lenis röstar på hemlig
20.53 Klara röstar på Madalitso
21.39 Madalitso röstar på Klara
21.46 Mirtai röster på BSF
21.49 Paddington röstar på Hemlig
21.52 LenaH röstar på Mirtai
21.56 Fio röstar på hemlig

fio 3
LenaH 1

Hemlig 3
Madalitso 1
klara 1
Bsf 1
Mirtai 1

DL 1 22.00
11.43 Blacksmithfarm röstar på fio
16.40 nickan1 röstar på fio
16.51 Artline röstar på LenaH
20:18 Hemlig röstar på fio
20.29 Lenis röstar på hemlig
20.53 Klara röstar på Madalitso
21.39 Madalitso röstar på Klara
21.46 Mirtai röster på BSF
21.49 Paddington röstar på Hemlig
21.52 LenaH röstar på Mirtai
21.56 Fio röstar på hemlig

21.58 Qitis röstar på hemlig
21.58 Cirkus röstar på mirtai

fio 3
LenaH 1

Hemlig 4
Madalitso 1
klara 1
Bsf 1
Mirtai 2

hemlig åt sill och nubbe på nationaldagen - men ve och fasa, det var ju helt fel högtid att göra det på :crazy: hemlig blev förtvivlad över sin upptäckt och föråt sig på sillen :angel:

hemlig var bybo

nattDL 10.00
DagDL 21.30 (funkar det för alla?)

Petar på @Niyama glöm inte att skriva om vem du skulle ha röstat på :)

hemlig åt sill och nubbe på nationaldagen - men ve och fasa, det var ju helt fel högtid att göra det på :crazy: hemlig blev förtvivlad över sin upptäckt och föråt sig på sillen :angel:

hemlig var bybo

nattDL 10.00
DagDL 21.30 (funkar det för alla?)

Petar på @Niyama glöm inte att skriva om vem du skulle ha röstat på :)
Men alltså - sill och nubbe är väl aldrig fel??

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar