utveckla gärna eftersom jag tyvärr la den fjärde rösten på @hemligJag tänkte på att fio hade tre och hemlig fyra.
förlåt förlåt förlåt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
utveckla gärna eftersom jag tyvärr la den fjärde rösten på @hemligJag tänkte på att fio hade tre och hemlig fyra.
tja du får ju erkänna att efter att jag röstade tog det iaf lite fart med röstningDet här var ju lite otippat sagt när man är typ den nionde som röstar
och med det så menar du att du ville rädda dig kvar i leken?Jag hade liksom ingen annan att rösta på om jag skulle kunnat rädda mig själv så tror inte min tredjeröst var så satans intressant egentligen
tja du får ju erkänna att efter att jag röstade tog det iaf lite fart med röstning
och med det så menar du att du ville rädda dig kvar i leken?
tidspanik brukar ibland vara ganska så bra - det är då folk gör bort sigVilket inte alls berodde på att alla fick tidspanik
så du tror det stod mellan en ond å en god och inte två goda?
Jag menade det bara som en kommentar på att det sällan ser ut så DL1. Vad man eventuellt skulle kunna utläsa av det här vet jag inte än.utveckla gärna eftersom jag tyvärr la den fjärde rösten på @hemlig
förlåt förlåt förlåt
jag är trött men fattar vad du menarJag fattar inte riktigt vad du menar , men eh ja ?
jag är trött men fattar vad du menar
Är benägen att hålla dig (därför jag röstade på hemlig idag) och @Lenis som goda för stunden
Kan du utveckla det? Varför just dessa bägge?
Att fio röstade på hemlig för att rädda sig själv är väl inte rocket science, men Lenis?
Men alltså - när kom det här med att Siaren skulle sia den den röstat på?DL 1 22.00
11.43 Blacksmithfarm röstar på fio
16.40 nickan1 röstar på fio
16.51 Artline röstar på LenaH
20:18 Hemlig röstar på fio
20.29 Lenis röstar på hemlig
20.53 Klara röstar på Madalitso
21.39 Madalitso röstar på Klara
21.46 Mirtai röster på BSF
21.49 Paddington röstar på Hemlig
21.52 LenaH röstar på Mirtai
21.56 Fio röstar på hemlig
21.58 Qitis röstar på hemlig
21.58 Cirkus röstar på mirtai
Hemlig lynchas Bybo
Skriver in listan så den finns med färg och allt. Hoppas jag finns kvar sedan för att utveckla mer tankar om den sedan
Jag undrar om det inte kan vara intressantast att fundera över de uddaröster som lades igår?
Kan mycket väl dölja sig en och annan ulv där som inte ville bli granskad för att lägga en andra (eller tredje osv) röst
Behöver ju inte vara onda som lagt dem iofs utan tex en siare kan nog vilja att det ska framgå via infon att den siat en person som inte många röstat på? Utan den är själv att lägga rösten på?
Men alltså - när kom det här med att Siaren skulle sia den den röstat på?
Jag hörde det nämnas i förra leken också men jag själv skulle aldrig göra så?
Eller jo, det skulle kunna hända men aldrig som regel.
Ja, ledarvargen har valt även detFråga till LL. Känner ledarvargen till vem av ulvarna som iklätt sig fårakläder?