Du gamla, du fria (Ulvlek)

Ska lägga mig snart, helt slut i huvudet.

Men Mirtai röstar på BSF

Jag tänker att nybörjarulven Nickan gjorde misstaget att alldeles för snabbt haka på kollegan BSF i hennes röst

@LenaH och @cirkus - mitt största problem just nu är att det känns som fio har tre enkla röster emot sig (där jag har förståelse för röst1 och 2), men jag ser ju inget ont i henne just nu. Och sedan då Hemlig som varit online, lagt en röst på ett felaktigt(?) antagande och som inte vill/kan förklara sig... Av de två upplever jag Hemlig som skummast speciellt som ingen förutom ondingarna å en ev tvilling kan sitta på information å utifrån vad hemlig skrivet så vette fanken om hon är tvilling med Bsf.....

Varför skulle tvillingarna lägga sin röst på samma spelare i DL1 när de absolut inte kan ha en aning om det är en ond eller god? Möjligen kan jag tänka mig att de gör det för en räddningsaktion av sin tvilling och det ser jag inte ryken av här.

Däremot tycker jag att det verkligen inte gynnar den goda sidan att outa ett eventuellt tvillingpar (nu tror jag ju inte på din teori) men bara att ens försöka leta tvillingr och dessutom delge alla andra det känns väl sådär.

Äh vad f*n, eftersom alla är så avvaktande är det väl lika bra att jag röstar så kanske den här röstningen vaknar till liv ;) :p

Paddington röstar på Hemlig för att jag tycker att någon som är online och har möjlighet att ändra sin röst efter att teorin motbevisats/visat att rösten är baserad på en felaktig uppfattning inte gör det och inte vill förstå vad som andra reagerar på verkar vara en uppgiven ulv som inser att denne har gjort bort sig.

Såhär långt tycker jag bara hemlig, och nickan och BSF är skumma 😂😂 , däremot tror jag inte alla tre sitter i lyan eller ens är onda. Jag har tre röster på mig redan så jag är tveksam om lyan kommer sticka ut mer...

Spontant känns det mer som att @Paddington och i viss mån även @Lenis och @Lena H förstod vad jag menade och även om jag inte ville lägga en andra röst på LenaH så är jag inte direkt övertygad om henne då jag nog inte skulle vilja ha henne på motståndarsidan om jag var ledarvarg. Jag lägger iallafall Paddington och Lenis åt sidan för tillfället.

Får läsa lite till nu...

Däremot tycker jag att det verkligen inte gynnar den goda sidan att outa ett eventuellt tvillingpar (nu tror jag ju inte på din teori) men bara att ens försöka leta tvillingr och dessutom delge alla andra det känns väl sådär.
som sagt - jag kan inte förstå varför hemlig verkar hålla BSF om ryggen....

Jag måste tryna och får göra det enkelt för mig iom att jag inte riktigt tycker hemligs spel känns ulvigt direkt men jag tycker Mirtais resonemang svajar rätt bra också och det känns mer som ytterligare ett försök att förvirra.

LenaH röstar på Mirtai för att jag inte ser en konsekvent linje i hennes teori, den börjar med att bygga på att vi som ifrågasatt hemligs rena faktafel skulle vara ulvar men avslutas med att hon röstar på Bsf.

DL 1 22.00
11.43 Blacksmithfarm röstar på fio
16.40 nickan1 röstar på fio
16.51 Artline röstar på LenaH
20:18 Hemlig röstar på fio
20.29 Lenis röstar på hemlig
20.53 Klara röstar på Madalitso

21.39 Madalitso röstar på Klara
21.46 Mirtai röster på BSF
21.49 Paddington röstar på Hemlig
21.52 LenaH röstar på Mirtai

fio 3
LenaH 1

Hemlig 2
Madalitso 1
klara 1

Bsf 1
Mirtai 1

Va fasen en röstlista hade ju varit bra nu..

Men fio röstar på hemlig då hon la sin röst efter en teori dom hon hade missuppfattat och sen inte har en tillstymmelse att vilja ändra på den. Plus min enda chans vad det ser ut nu att rädda mig själv

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar