Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och hemlig då?
@LenaH och @cirkus - mitt största problem just nu är att det känns som fio har tre enkla röster emot sig (där jag har förståelse för röst1 och 2), men jag ser ju inget ont i henne just nu. Och sedan då Hemlig som varit online, lagt en röst på ett felaktigt(?) antagande och som inte vill/kan förklara sig... Av de två upplever jag Hemlig som skummast speciellt som ingen förutom ondingarna å en ev tvilling kan sitta på information å utifrån vad hemlig skrivet så vette fanken om hon är tvilling med Bsf.....
så för att jag inte instämmer i Hemligs teori så gör det mig till potentiell ulv?
Jo, som jag skrev kan det vara så att fio är god och inte vill riskera rösta ut en annan god med ev viktig roll.Men du tänker inte att det finns en andra alternativ också?
Förvirrad! Och det rejält.Och hemlig då?
Så du har typ en halv lya klar?Ska lägga mig snart, helt slut i huvudet.
Men Mirtai röstar på BSF
Jag tänker att nybörjarulven Nickan gjorde misstaget att alldeles för snabbt haka på kollegan BSF i hennes röst
som sagt - jag kan inte förstå varför hemlig verkar hålla BSF om ryggen....Däremot tycker jag att det verkligen inte gynnar den goda sidan att outa ett eventuellt tvillingpar (nu tror jag ju inte på din teori) men bara att ens försöka leta tvillingr och dessutom delge alla andra det känns väl sådär.
Så du har typ en halv lya klar?
Jag är god
Men ändå tar du risken att spika igen kistan för henne? För i DL1 betyder ofta en tredjeröst just det.Jo, som jag skrev kan det vara så att fio är god och inte vill riskera rösta ut en annan god med ev viktig roll.