Jag ska försöka teoria. Jag kan direkt säga att jag är extremt virrig efter noll sömn inatt pga kattungen som dog och sen den andra honan som födde tidigt på morgonen.
Jag tänker som alla andra att ledaren borde försöka kommunicera med lyan och det finns ju många sätt - även om jag tror att det oftast är lyan som hittar vinkar överallt som inte ens fanns.
Men om jag börjar med det tydligaste -
@LenaH skriver bokstvligen *vinkar* i sitt första inlägg - om nån skulle kunna göra en så osubtil grej så är det ju hon
Sen så funderar jag på detta från Madalitso. Jag tror nog att en smart ledarvarg gör som ulvar gör, dvs försöker vara så oförutsägbar som möjligt.
Det här känns ju som en rätt förhastad slutsats - tror du på allvar att lyan skulle lägga de två första rösterna på samma spelare? Däremot den andra delen känns mljligen logisk - behöver en rösta tidigt och kanske är lite nybörjare och teorierna är få är det nog lätt att rösten hamnar där det finns ett halmstrå att teoria om.
OKej, jag trodde jag hade postat detta klockan 17 ungefär - så det är så långt jag har läst i leken rent tidsmässigt Nu är jag tillbax så allt som jag tagit upp är säkert manglat redan.