Om jag nu ska plocka upp den här tanken igen.Har suttit och läst igenom leken två gånger nu ( känner mig hemskt ringrostig ), och samlat lite citat där funderingar kring ledarvargen lyfts fram. Min hypotes är att den som innehar rollen vill uppmärksamma lyan på det. Jag postar det här nu för att jag ska kunna hitta det enkelt senare när jag har mer tid att fundera över det, nu ska jag precis sätta mig och äta födelsedagsmiddag med min familj.
Jag tänker att ledarvargen ju vill göra lyan uppmärksam på vem hem är så hem inte blir käk. Jag är alltid värdelös på att se hintar och vinkar. Därför tänker jag att ett sätt att göra det är att prata om rollen. Men nu är det ju ganska många som lyft tankar kring den rollen, det gör det ju lite klurigare. Hann ledarvargen göra det innan för många tankar och funderingar kring rollen dök upp?
Madalisto och Paddi var först ut, men det säger ju inte att någon av dem är ledaren.
Q's inlägg om rollen säger ju egentligen ingenting, bara att hon hade samma tanke som Paddi.
Fio och hennes uttalande har ju vänts och vridits på av flera. Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka. Frågan är ju om någon i lyan skulle slänga ur sig en sådan sak? Det finns säkert de som skulle det och de som inte skulle det.
Slutsats av det hela? Jag har inte en jäkla aning, precis som vanligt.
Ber om ursäkt om jag är svamligare än vanligt, jag mobilleker.