Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vet jag inte men om den jag tror är siaren så tror jag att hon siat en god. Annars har jag ingen koll alls.och hur vet du att inte en ulv har siats?
jag tycker att flera idag har teoriat över din möjlighet/omöjlighet till att vara ulv/icke ulv och vad som hände i Dl2 (bland annat cirkus, Lena, mig själv mfl)
samma härSumma av det hela, jag har för få onda i mitt spel.
Ja, spela siare - låtsas att man siat någon helt enkelt och i själva verket vara ond
Fios röstmotivering på mig igår kändes skum men Lenis röst kan jag förstå. Men det känns som att någon av dem borde ha varit ulv som försökte rädda Q.
.
Hade jag varit ulv så hade jag givetvis röstat på Q igår. Tidigt, för redan innan du röstade på Q så kändes det som att hon skulle lynchas. Jag hade kanske inte röstat först men iallafall en tredje röst.
Vet inte vad jag ska tro om Lenis för just nu känns hon nästan som en kopia av mig själv (med tankarna om fio och sedan gårdagens röst på Artline). Nu vet jag ju var jag har mig själv men just nu känner jag mig inte säkert på var jag har Lenis. Kan vara möjligt att min röst hamnar där ikväll om jag inte ser något annat jag reagerar på.
. Känner mig ensam med att veta att jag faktiskt är god. (förutom ulvarna som gärna lynchar mig trots de vet att jag är god)
Jag kan inte rösta på mig självMen jag förstår inte hur hon spelar siare?
Men det här hänger jag inte med på.. I första inlägget skriver du att vi borde varit ulvar som försökte rädda Q (med våra röset på dig). I andra inlägget skriver du att du hade röstat på Q om du var ulv. Hur ska du ha det?
Om jag nu är en kopia av dig, varför överväger du att rösta på mig?
Om du är god, varför skulle ulvarna inte vilja lyncha dig? De vill väl alltid ha ihjäl goda?
Jag kan inte rösta på mig själv
Ja, det är lite oroligt. Men det verkar vara en stor uppslutning, både av brandmän och andra. Hör helikoptrarna flyga över och har sett ett par traktorer komma med stora tankvagnar. Jag hoppas det får det under kontroll snabbt. Det ryker rejält.samma här
fy vad hemskt m branden, tänker på dig och alla drabbade däromkring
därför att två av mig är en för mycketOm jag nu är en kopia av dig, varför överväger du att rösta på mig?
Ja, det är lite oroligt. Men det verkar vara en stor uppslutning, både av brandmän och andra. Hör helikoptrarna flyga över och har sett ett par traktorer komma med stora tankvagnar. Jag hoppas det får det under kontroll snabbt. Det ryker rejält.
Men du och fio kunde rösta på mig i den lynchen och hade möjlighet att rädda Q. Men visst så kan ni vara goda och tycka att jag vore skum ändå.Men det kan du ju inte oavsett roll..
21:30Jag är extremt trött i skallen och läser och läser och visst ibland är man förvirrad men detta är nån form av rekord. Jag tycker folks teorier o tankar om ledarvarg o dolda rösten gör att det snurrar till det totalt för mig. Måste försöka samla ihop mig. Var DL 22??
Usch så läskigt Håller tummarna att de får det under kontroll snart!
därför att två av mig är en för mycket
Skämtåsido, dels pga Qitis uttalande om dig och fio, ditt eget konstaterandet efter din röst på Artline och sedan min allmänna magkänsla att utifrån de tankar jag har haft i leken som flera har haft invändningar emot (att jag inte sett vissa saker), så är det en person som tänkt exakt samma som mig men faktiskt aldrig ens nämnt att du håller med i det jag skriver/tänker.....
Jag vet inte om jag vill, jag tycker man brukar kallas för ulv både om man skriver ut att man är god och om man skriver ut att man är ondMina stora frågetecken just nu är alltså:
Niyama, Madalitso, Lenis, LenaH och Mirtai.
Alla dessa kan ju knappast vara onda, men skulle ni kunna tala om för mig vilka av er som är det? Om några?