Min vana trogen så börjar jag bakifrån att gå igenom personers inlägg, dvs de med minst inlägg först...
Nickan1 röstar
fio –
missar
Funderar lite över både
Klara och
Fio och röstar sedan på fio utifrån dennes kommentar om att ”nu är det bara slipade spelare i lyan”. Vill inte riskera att missa att rösta så skrev att hon röstade tidigt Dl1 pga detta. Funderar över Klara under dag2 och dennes kommentar om firande (
men Klara firade på riktigt). Tycker det är konstigt att Hemlig inte ändrade sin röst för att rädda sig själv i Dl1. Missar sedan att rösta DL2 för hon tror Dl2 är kl22. Lägger en efterhandsröst på
Mirtai för hon har svårt att följa i dennes tankar.
Nickan1 är väldigt anonym och jag vet att det är svårt som ny att komma in i det här med teoriandet, men nu är det DL3 och jag kommer inte ge Nickan mer ”frikort” i denna lek
- Nu vill jag se lite mer tankar och funderingar
Lenis röstar
hemlig –
Artline. Förstår vad
Fio menar med slipad lya och kommenterar detta till
BSF. Tycker det är vanskligt av en ledarulv att sätta bara klassiska deltagare i lyan speciellt om man har en siare som är kvar länge i leken, fortsätter med att det är mest prat om roller och första frågan i dl1.
Sätter
fio åt det godare hållet pga dennes kommentar om skillad lya. Skojar m
LenaH om att det måste vara något skumt med att
Qitis inte är skum. Lägger första rösten på
Hemlig i DL1 för hon hänger inte med i dennes resonemang om att varför
fio och
bsf skulle vara i lyan tillsammans. (
noterbart är att rösten läggs efter att fio har fått två röster emot sig). Säger att hon också tänkte Hemlig som bybo under röstningen men lät rösten ligga kvar för hon hade inget bättre att gå på och bättre att en bybo åker ut än man riskerar ängeln (men bäst m ulv). Undrar om
Cirkus verkligen tror att ulvar skulle ha lagt en uppenbar räddningsröst för en ond fio.
Håller
fio åt det godare hållet, tycker
Niyama är svårbedömd. Säger att hon brukar vilja hålla
Cirkus åt det godare håller i lekar, men har svårt att se vad hon tycker om Cirkus i just denna lek (förutom svårbedömnd). Tycker
Artline skriver mycket men motsägelsefullt och får inget grepp om
Klara.
Lägger en tredje röst på
Artline i Dl2 då hon inte får något grepp om henne. Skrver sedan att ”
då har fio redan röstar där så det här kommer jag få höra oavsett vilken roll fio och Artline har” Missar dock att jag lade första rösten på Artline igår. Tycker att
Qitis borde ha haft någon anledning till att lägga både henne själv och fio åt det godare hållet.
Vet inte vad jag ska tro om Lenis för just nu känns hon nästan som en kopia av mig själv (med tankarna om fio och sedan gårdagens röst på Artline). Nu vet jag ju var jag har mig själv men just nu känner jag mig inte säkert på var jag har Lenis. Kan vara möjligt att min röst hamnar där ikväll om jag inte ser något annat jag reagerar på.