Okej, jag har nu i en halvtimme försökt få ihop det hur tanken hos ulvarna kan tänkas ha gått vid röstningen igår om art är ulv och jag bara knyter knut på min egen hjärna med olika scenario, så jag lämnar det åt andra. Däremot kan jag tycka det var lite svårt att hänga med i arts teorier igår och att de kändes virriga, men vet om det säger nått för jag vet inte hur hon brukar spela. Lägger därför henne lite åt sidan just nu i hopp om att hon ska skriva mer sen idag.
När jag kollade på klaras fina listor insåg jag att fio, lenis och paddington röstat på samma personer båda dl... Vet dock inte riktigt vad detta skulle innebära. Dock tror jag inte iaf alla 3 är ulvar, eller att båda tvillingarna finns hos dom 3, för det känns som man undvikit att rösta på samma 2 dl i rad i så fall.
LenaH och Klara verkar vettiga och jag håller dem nog mer åt det goda hållet än, med tanke på rösterna på q igår. Sen får man väl se om nån av dom plötsligt blir skitskum under kvällen.
Cirkus verkar ändå gräva på ett vettigt sätt. Jag kan vara grundlurad men håller nog henne också som försiktigt åt det goda hållet.
Mirtai och Niyama har jag inte riktigt koll på känner jag? Niyama röstar på mirtai pga av mirtais röst dl 1, men annars känns det inte som hon teoriar så mycket? Förutom det var det en del om att hon inte kände igen att q skulle spela som hon gjorde varkens som ond eller god, vilket jag funderade på om det var nån i lyan som försökte minska misstankarna mot q utan att sticka ut? Gjorde lite samma för fio i ett inlägg.
Mirtai känns som hennes teori igår mest kretsade kring LenaH och cirkus, som ju också var de som röstade på henne dl 1. Kan helt enkelt vara för att det var det hon kände hon hittade, men jag blir lite skum på det för att den leken tidigare då jag uppfattade som att Mirtai blev irriterad av att få röster så var hon ulv, så undrar om hon är det nu också och då ville rikta misstankar från sig själv till de som röstat på henne?
Sen är ju frågan om både Mirtai och Niyama sitter i lyan ihop? Var niyamas röst igår då en alibiröst, som var lugn att lägga eftersom det då var rätt klart att det stod mellan q och artline?
Nickan1 har knappt skrivit och därför svår att säga nått om utifrån det. Sen som jag sa tidigare idag känns det typiskt som nått q hade kunnat göra att välja in en nybörjare till lyan, för hon vet att folk ursäktar mycket då och inte vill rösta på dem i första taget.