@Madalitso OkJag fattar nu, det var några inlägg däremellan jag inte hade läst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är förutsättningen om fårulven lagt sin dolda röst på Art.
Nu ligger kissen vid en tutte
men jag blir så sjukt nervös när den inte gått upp mer sen jag vägde vid lunch. Den kanske just hade kissat och bajsat? och mamman har gosat med mig en lång stund. Men nu äter den igen
fio och Lenis då - alltså jag har ingen jävla aning. q's godförklaringar gör mig mycket förvirrad och jag tror det är meningen. Båda dom två röstade Artline - så om dolda rösten ligger på Art också så känns dessa som starka kandidater till att vara ulv. De två ihop med Paddi är just nu rätt starka kandidater till ulveri för min del.
Om du, paddi eller lenis är fårulven så räknas inte rösten i tråden utan bara den dolda. Då hade det blivit lottning om någon av er lagt den dolda på migHar vi inte redan konstaterat att den dolda rösten inte kunde ligga på Artline för då hade hon ju rykt.
Har vi inte redan konstaterat att den dolda rösten inte kunde ligga på Artline för då hade hon ju rykt.
Om du, paddi eller lenis är fårulven så räknas inte rösten i tråden utan bara den dolda. Då hade det blivit lottning om någon av er lagt den dolda på mig
Anledningen till att jag inte skrivit så mycket är helt enkelt tidsbrist. Jag har haft skola både i torsdags och igår, och sen har det varit att fixa mat och ta hand om häst när jag kommit hem. Till skillnad från förra leken då jag dom två första dagarna knappt hade något annat än att leka att göraMadalitso lägger förstarösten på Q - det talar till hennes fördel på samma sätt som LenaH som la andrarösten. Samtidigt så saknar jag lite teoriande från henne - när hon är genuint god brukar det rasa på med massor av tankar.
Och om du inte slutar mörda mitt namn snart så slutar jag svara dig
Q själv röstade på Klara och det tycker i allafall jag att det indikerar att det är osannolikt att Klara är ulv - en förstaröst så på en kollega när en siare har siat vore att "spela" siare så nej, Klara borde rimligen vara god och hon lägger också en tredjeröst på q som är hyffsat avgörande, såvida inte Klara äri lyan med Artline och detta är en räddning av en ulvkollega. Jag vågar inte sätta min högra hand på att Klara är god, men inte högst på min lista i allafall.
Lite tankar så där innan dl är väl att jag håller klara och LenaH åt det goda hållet just nu, tror inte ulvarna hade röstat på ledarvargen så tidigt i leken.
Hon vill uppenbarligen inte vara med och avgöra. Hon vill inte rösta på q för att hon inte vet om hon är ond, men hon vill heller inte säga att Paddi, som får hennes röst, är ond. Frågan är ju, har Artline en roll som hon tycker kan vara värd att offra för en ev viktigare roll? Om Artline är ond och lyan hade snappat upp att q var deras ledare, vem är egentligen viktigare att ha kvar? En utanför lyan som redan har misstankar emot sig eller en ulv som sitter i lyan? Den onda utanför är ju inte del i vinstvillkoret, för att ulvarna ska vinna är det ju dem själva som är viktiga. Så jag tror inte att en ulv hade offrat sig för sin ledare i det läget. Om lyan inte hade snappat upp q som ledare borde en ulv inte vara beredd att offra sig själv för någon utanför. Så kontentan är väl att en ond Artline inte borde offra sig för att rädda q. Men, vi har hela tiden den falska och den dolda rösten att ta hänsyn till, det är ju mycket möjligt att röstställningen inte alls var vad den ser ut som. Den dolda rösten kan ju ha legat på q och den falska på någon helt annan och Artline visste att hon var safe ändå. Mitt resonemang ovan pekar ju mycket på att Artline skulle vara god så ett sådant vågspel är ju möjligt. Om man hinner med att tänka i de banorna, rösterna på slutet trillade ju in ganska snabbt i anslutning till dl. Slutsats, jag har ingen aning vart jag har Artline, men det finns saker som talar för att hon skulle kunna vara god. Eller ond.Jag vet inte om jag vill rösta på Q. Visst hon kan vara ond men hon kan mycket väl vara god som rör till det. Jag har tre röster just nu. Vet inte hur många Q har.
Artline röstar på Paddington
Jag tycker hon gjorde det lätt för sig genom att röst på hemlig igår. Visst det behöver inte betyda att paddi är ond.
Mada är helt okej, men Madagaskar?Finns några som råkat ut fr omskrivningar förr.. Jag har ju ett nick som lätt kan bli lite annorlunda med ett P.. host host.. och Karamelldrottningen var väl inte lika förtjust i att kallas KD.. Men inget illa ment, jag förkortar ofta namn när jag skriver snabbt- och orkar jag inte korrigera autocorrecten heter alltid fio tio
Men de visste ju inte vem ledarvargen var?
Finns några som råkat ut fr omskrivningar förr.. Jag har ju ett nick som lätt kan bli lite annorlunda med ett P.. host host.. och Karamelldrottningen var väl inte lika förtjust i att kallas KD.. Men inget illa ment, jag förkortar ofta namn när jag skriver snabbt- och orkar jag inte korrigera autocorrecten heter alltid fio tio
Jag fattar inte. Vad då spela siare?
Men de visste ju inte vem ledarvargen var?