Jaha trodde DL var klockan 22 det.Sådant händer DL var 21:30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha trodde DL var klockan 22 det.Sådant händer DL var 21:30
Förlåt! Men du frågade inteDet kunde du ju sagt liiiiite tidigare
Ledarvargen slet sin päls i förtvivlan.....
qitis var ledarvarg
nattDL 10.00
DagDL 21.30
Jag riskerar alltså livet för ledarvargen! Förklarar varför hon var såpass skum. Men Q kan vara skum som god också.Ledarvargen slet sin päls i förtvivlan.....
qitis var ledarvarg
nattDL 10.00
DagDL 21.30
Jag riskerar alltså livet för ledarvargen! Förklarar varför hon var såpass skum. Men Q kan vara skum som god också.
VEM ska gå igenom Q inlägg och analysera alla möjliga tolkningar? Obegripligt. De borde betyda något men frågan är vad.
Fast jag fattar fortfarande inte hennes märkliga godförklaringar, att hon var varg förklarar inte det liksom.
Japp Oftast blir man kickad efter två missade röstningarMen ska jag få tala om vem jag hade röstat på? I efterhand och varför? Eller har jag åkt ut på grund av låg aktivitet/ ingen röst?
Jag riskerar alltså livet för ledarvargen! Förklarar varför hon var såpass skum. Men Q kan vara skum som god också.
Tala om!Men ska jag få tala om vem jag hade röstat på? I efterhand och varför? Eller har jag åkt ut på grund av låg aktivitet/ ingen röst?
Svårt att veta om det var tur med lotten eller fårulven tänker jag...Har helt glömt av fårulven! Trodde jag hade tur i lotten.
Har inte läst igenom rollistan ordentligt men det ser ut som du blev räddad av någon anledning?
Nu förstår jag godförklaringen av Q iallafall...
Med två missade röster finns ju också möjligheten att det inte finns någon falsk röst. Vilket det är kan vi ju bara spekulera om.Då är frågan om fårulven röstade på mig i tråden. De borde ha anat att Q var deras kompis?
Ja det har du rätt i.Med två missade röster finns ju också möjligheten att det inte finns någon falsk röst. Vilket det är kan vi ju bara spekulera om.
Nu ligger kissen vid en tutte
men jag blir så sjukt nervös när den inte gått upp mer sen jag vägde vid lunch. Den kanske just hade kissat och bajsat? och mamman har gosat med mig en lång stund. Men nu äter den igen
VEM ska gå igenom Q inlägg och analysera alla möjliga tolkningar? Obegripligt. De borde betyda något men frågan är vad.
Har inte läst igenom rollistan ordentligt men det ser ut som du blev räddad av någon anledning?
..
Eller så la fårulven sin äkta röst på nån helt annan, eller så la den varkens rösten i leken eller den dolda rösten på q eller Artline, utan Artline hade bara tur i lottningen.Ok nu har jag läst så antingen har luven i fårakläder lagt en röst på Q för att rädda dig eller för att misstänka dig... vilken av de båda är det liksom