Du gamla, du fria (Ulvlek)

Men ska jag få tala om vem jag hade röstat på? I efterhand och varför? Eller har jag åkt ut på grund av låg aktivitet/ ingen röst?

Jag riskerar alltså livet för ledarvargen! Förklarar varför hon var såpass skum. Men Q kan vara skum som god också.

Har inte läst igenom rollistan ordentligt men det ser ut som du blev räddad av någon anledning?

Nu förstår jag godförklaringen av Q iallafall...

Har inte läst igenom rollistan ordentligt men det ser ut som du blev räddad av någon anledning?

Nu förstår jag godförklaringen av Q iallafall...

Ok nu har jag läst så antingen har luven i fårakläder lagt en röst på Q för att rädda dig eller för att misstänka dig... vilken av de båda är det liksom🤔

Nu ligger kissen vid en tutte :love:
men jag blir så sjukt nervös när den inte gått upp mer sen jag vägde vid lunch. Den kanske just hade kissat och bajsat? och mamman har gosat med mig en lång stund. Men nu äter den igen

Provat att väga innan o efter den äter för o se om den får i sig? Håller tummarna massa för er :heart

VEM ska gå igenom Q inlägg och analysera alla möjliga tolkningar? Obegripligt. De borde betyda något men frågan är vad.

Ja det blir nog inte jag, finns inte koffein nog i kommunen för att jag ska orka det.. :angel:

..

Ja frågan är om det var lotten eller vargen som styrde så att just Q rök! Ska bli mkt intressant att få veta det sen.

Tänker nu att Qs godförklaring kanske var en vink till lyan att hon trott sig hittat nåt rollmässigt eller att hon bara gjorde det där vanliga ulviga att hålla sig lite väl med några goda. För hon borde ju haft nån anledning att skriva mig & fio som goda sådär kvickt. Men så är det ju Q oxå o därmed svårläst..

Ok nu har jag läst så antingen har luven i fårakläder lagt en röst på Q för att rädda dig eller för att misstänka dig... vilken av de båda är det liksom🤔
Eller så la fårulven sin äkta röst på nån helt annan, eller så la den varkens rösten i leken eller den dolda rösten på q eller Artline, utan Artline hade bara tur i lottningen.

Eller missar jag nått som gör det självklart att det var fårulven som gjorde att Artline överlevde?

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 572
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar