Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du hade inte varit inne?! Hur skulle jag kunna ha haft en uppfattning om dig innan?Jag reagerade på att både Lena och cirkus så pass plötsligt släppte hemlig och båda röstade på mig utan tidigare misstankar och liknande teori
Jag tycker inte den teorin låter rimlig. Men visst så kan du ha rätt men jag tror det inte. Jag röstade ju super tidigt igår. Det var väl typ bara du som hade röster på dig då?Nja jag håller fast min teori om nickan faktiskt, varför Artline gärna vill slå hål på den kan ju vara för att hon lanserade teorin helt enkelt.. hon la även en uddaröst igår vilket jag oxå hade på känn att lyan skulle göra så därför
fio röstar på Artline
Jag har sett en del stavningar på mitt namn, men den var ny...madalaskar
Jag reagerade på att både Lena och cirkus så pass plötsligt släppte hemlig och båda röstade på mig utan tidigare misstankar och liknande teori
Jag tycker inte den teorin låter rimlig. Men visst så kan du ha rätt men jag tror det inte. Jag röstade ju super tidigt igår. Det var väl typ bara du som hade röster på dig då?
Jag hade absolut inte som ulv bett Nickan rösta på dig.
Min roll kommer tyvärr inte göra dig klokare.Nej sorry men jag hade liksom inte så mkt annat. Tänker att om din roll avslöjas får jag veta mer om nickan roll
Sådant händer DL var 21:30Jag har varit på en plats utan täckning på mobilen större delen av dagen men ska läsa ikapp så gott jag hinner och rösta innan klockan 22. Visste inte att jag inte hade någon täckning på mobilen där innan jag åkte vid 11-tiden idag.
Min roll kommer tyvärr inte göra dig klokare.