Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antigen så röstade fårulven på mig, ulvarna hade missat att Q var ledaren (tveksamt) eller så var fårulven inte online mot slutet och kunde rädda Q.
Eller har jag missat något?
Om fårulven röstade på dig måste väl både öppen och dold röst varit på dig? Annars hade ju du åkt om du hade 3 gällande öppna röster och sen en från fårulven.Antigen så röstade fårulven på mig, ulvarna hade missat att Q var ledaren (tveksamt) eller så var fårulven inte online mot slutet och kunde rädda Q.
Jag syftade på att hon röstade på mig i tråden men ja det stämmer. Fårulven kan inte ha röstat på någon annan i tråden och mig i det dolda.Om fårulven röstade på dig måste väl både öppen och dold röst varit på dig? Annars hade ju du åkt om du hade 3 gällande öppna röster och sen en från fårulven.
Tänkte lägga till om man utgår ifrån att jag är godEller så är du också ulv och fårulven valde att offra sin ledare om de nu hade fattat det
Då är frågan om fårulven röstade på mig i tråden. De borde ha anat att Q var deras kompis?
Antigen så röstade fårulven på mig, ulvarna hade missat att Q var ledaren (tveksamt) eller så var fårulven inte online mot slutet och kunde rädda Q.
Jag sa inte att det inte fanns någon dold röst. Jag sa att eftersom två personer missar att rösta finns det en möjlighet att det inte finns någon falsk röst. Jag menar helt enkelt att möjligheten finns att fårakläderna är cirkus eller nickan som inte röstat alls.Nu låter det på dig och @Klara att ni försöker så tvivel
Om de visste att att Q var ledarvarg så varför skulle dom offra henne egentligen om det inte är så att du är ulv?
Finns två scenarion på detta som jag tog upp tidigare men när nu Klara kommer här och tar upp att ulven i fårakläder inte ens har röstat dolt så plingar min ulvradar iallafall, sen märkligt värre då om ulven i fårakläder har röstat på dig i tråden men glömt rösta dolt? Njaa det vete sjutton alltså
Det vet jag att jag inte är men för er som inte vet så är det en möjlighet.Eller så är du helt enkelt fårulven
Om fårulven röstade på dig måste väl både öppen och dold röst varit på dig? Annars hade ju du åkt om du hade 3 gällande öppna röster och sen en från fårulven.
Jag vet att jag är god och de onda har en dold röst som hade kunnat läggas på mig. Jag kan inte göra det lätt för mig att anta att fårulven röstade på mig i tråden.Nu låter det på dig och @Klara att ni försöker så tvivel
Om de visste att att Q var ledarvarg så varför skulle dom offra henne egentligen om det inte är så att du är ulv?
Finns två scenarion på detta som jag tog upp tidigare men när nu Klara kommer här och tar upp att ulven i fårakläder inte ens har röstat dolt så plingar min ulvradar iallafall, sen märkligt värre då om ulven i fårakläder har röstat på dig i tråden men glömt rösta dolt? Njaa det vete sjutton alltså
Jamen om fårulven la sin dolda röst på @Artline så hade Art dött och inte q. Fattaruväl?Varför då? Fårulven kan väl rösta på vem den vill öppet och sen en helt annan dold. Finns ju en risk att den dolda rösten kommer i spioninfon sen tänker jag? Eller?
Som LenaH sa, om fårulven röstade på Artline dolt men inte öppet så hade Artline haft 3 giltiga öppna röster plus en dold, alltså 4 mot qs 3 och då hade ju inte q lynchats.Varför då? Fårulven kan väl rösta på vem den vill öppet och sen en helt annan dold. Finns ju en risk att den dolda rösten kommer i spioninfon sen tänker jag? Eller?
Jamen om fårulven la sin dolda röst på @Artline så hade Art dött och inte q. Fattaruväl?
Som LenaH sa, om fårulven röstade på Artline dolt men inte öppet så hade Artline haft 3 giltiga öppna röster plus en dold, alltså 4 mot qs 3 och då hade ju inte q
Jag menade att om den la dolda rösten på art så måste den ha lagt öppna också där. La den den dolda rösten på nån annan så kan den klart ha lagt den öppna på vem som helst utom q (för om den lagt falsk öppen på q så hade hon bara haft 2 röster not arts 3 och då inte lynchats, om inte fårulven la både öppna och dolda på q)Ja det fattar jag väl men det var väl inte det jag svarade på
Jag menade tvärtom att fårulven inte behövde lägga både den öppna och dolda rösten på Art... som Madagaskar påstod
Ja, det är förutsättningen om fårulven lagt sin dolda röst på Art.Ja men du påstod att både den öppna och den dolda rösten måste varit på Art. Det var det jag ifrågasatte.