DL 1 22.00
11.43 Blacksmithfarm röstar på fio
16.40 nickan1 röstar på fio
16.51 Artline röstar på LenaH
20:18 Hemlig röstar på fio
20.29 Lenis röstar på hemlig
20.53 Klara röstar på Madalitso
21.39 Madalitso röstar på Klara
21.46 Mirtai röster på BSF
21.49 Paddington röstar på Hemlig
21.52 LenaH röstar på Mirtai
21.56 Fio röstar på hemlig
21.58 Qitis röstar på hemlig
21.58 Cirkus röstar på mirtai
DL2 21.30
18.00 qitis röstar på Klara
20.08 Madalitso röstar på qitis
21.00 Mirtai röstar på LenaH
21.03 LenaH röstar på qitis
21.09 Paddington röstar på Artline
21.23 fio röstar på Artline
21.25 Lenis röstar på Artline
21.25 Klara röstar på qitis
21.28 Niyama röstar på Mirtai
21.29 Artline röstar på Paddington
Jag har svårt att ens läsa längre inlägg
så fokuserar på röstningen ett tag. Jag gick tillbaka och läste inläggen efter nattdl igår, och jag tror definitivt ulvarna visste eller starkt misstänkte att Q var ledaren. Så jag tror att antingen är Art ulv eller/och så har fårulven röstat på henne med sin öppna röst. Jag vet att det finns fler alternativ, missade röstning osv. Men jag tycker det känns mindre sannolikt och jag har fått koll på en spelare, resten har jag absolut noll koll på så måste gå på något liksom.
Paddi, fio och Lenis röstade på Art. Möjlig fårulv bland dessa? Ingen aning om var jag har nån av dem. Har reagerat på att Paddi, Lenis och cirkus inte jagar mig som de brukar dock.
Eller så är Art själv fårulven, också möjligt.
Mada, LenaH och Klara röstade på Q.
Troligt att det förekom någon alibiröstning, men allt känns väldigt svårvärderat när man inte vet Arts roll. Tycker också Arts kommentar om att hon hoppades på att bli siad kändes ganska ulvig. Samtidigt tycker jag fio och Lenis röster på Art skaver, nån av dem skulle kunna vara försök till räddning av Q? Men vem är då fårulven, för fårulven borde inte lagt en öppen röst på Art i så fall, och den dolda borde legat på Art då, och då skulle hon åkt.