Du gamla, du fria (Ulvlek)

Röstlista dl 3
18.07 Cirkus röstar på Mirtai

18.39 fio röstar på Artline
19.59 LenaH röstar på Artline
20.53 nickan1 röstar på Paddington
21.10 Madalitso röstar på Niyama
21.13 Mirtai röstar på LenaH
21.25 Lenis röstar på Paddington
21.26 Klara röstar på Lenis
21.27 LenaH ändrar röst till Lenis
21.29 Paddington röstar på Lenis
21.29 Niyama röstar på Mirtai
21.29 Artline röstar på Lenis
21.30 fio ändrar röst till Lenis

Lenis 5
Paddington 2
Mirtai 2
Niyama 1
LenaH 1

i mitt fall är det för att jag inte orkar ha koll på fler spelare åt gången så måste koncentrera mig på vad som står ut i mina ögon. Och jag har inte sett ngt som jag reagerat/noterat när det gäller dig (och nu ikväll är väldigt mycket fokus på Artline på gott å ont)

Ok, det kan jag fatta. Är likadan nuförtiden. Blir oftast mer aktiv mot slutet av leken när jag fått lite grepp om den och det inte är så många kvar.

Klara röstar på Lenis

Jag hinner inte fundera på något annat. Jag tror att Lenis tog chansen att försöka rädda kvar q igår.
Artline röstar på Lenis.
Hon kan ha försökt rädda Q igår och jag tror mer som henne som ulv än paddi.

Men snälla ni, ok att ni nu lynchar mig men att ha ihjäl mig med en så urbota kass motivering.. SÅ dåligt spelar jag inte som ond, jag brukar klara mig bättre som ond än god faktiskt :p

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 573
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar