Du gamla, du fria (Ulvlek)

Niyama röstar missar – Mirtai - Mirtai
Madalitso röstar Klara – qitis - Niyama
Artline röstar LenaH – Paddington - Lenis
hemlig röstar fio
Lenis röstar hemlig – Artline - Paddington
Paddington röstar hemlig - Artline - Lenis
fio röstar hemlig – Artline, (artline) Lenis
qitis röstar hemlig - Klara
LenaH röstar Mirtai – qitis – (Artline) Lenis
cirkus röstar Mirtai – missar, Mirtai
Klara röstar Madalitso – qitis - Lenis
Blacksmithfarm röstar fio
nickan1 röstar fio – missar, Paddington
Mirtai röstar bsf – LenaH - LenaH

Niyama röstar missar – Mirtai - Mirtai
Madalitso röstar Klara – qitis - Niyama
Artline röstar LenaH – Paddington - Lenis
hemlig röstar fio
Lenis röstar hemlig – Artline - Paddington
Paddington röstar hemlig - Artline - Lenis
fio röstar hemlig – Artline, (artline) Lenis
qitis röstar hemlig - Klara
LenaH röstar Mirtai – qitis – (Artline) Lenis
cirkus röstar Mirtai – missar, Mirtai
Klara röstar Madalitso – qitis - Lenis
Blacksmithfarm röstar fio
nickan1 röstar fio – missar, Paddington
Mirtai röstar bsf – LenaH - LenaH
Det borde finnas några ulvar bland det svara. Annars kommer denna leken ha sämsta röstraderna någonsin.

De som röstade på Q borde inte vara fårulven (om de inte av någon märklig anledning la den dolda rösten på Q så det blev lottning). Det tar bort Klara, Mada och Lena som fårulv.

Med tanke på Lenas röständring så borde inte Lena vara ulv så länge inte nickan är fårulven. För jag tänker att lyan hade lika gärna kunnat få ut Paddi med extra rösten. MEN sedan är problemet om till Cirkus är fårulven som röstade tidigt då kan inte lyan i sista stund avgöra lynch med extra rösten.

Jag kan verkligen inte tänka. Funderar på att bestämma mig för att Lena och fio är goda för enkelthetens skull

Jag velade mellan Lenis och @fio men det verkade som om fler misstänkte Lenis och tiden var knapp men nu är jag tillbaka på DL1 och rösterna på fio som sen blev ett drev mot hemlig.
Fio ändrade ju snällt till Lenis ikväll också.
Jag spinner vidare och funderar då på om det var därför q röstade på hemlig, för att rädda fio eller för att följa @Paddington ? Eller både och?

@Artline tror jag kanske jag har släppt just nu.

Jag spinner vidare och funderar då på om det var därför q röstade på hemlig, för att rädda fio eller för att följa @Paddington ? Eller både och?

@Artline tror jag kanske jag har släppt just nu.
ju mer jag tänker på det så måste jag nog oxå släppa Artline... så jag hoppas att hon kommer igen i morgon m friska ögon å kan börja fundera lite mer på övriga deltagare.

well jag vet ju var jag har mig själv.... Om nu Q handplockat sin lya -varför skulle hon göra något som skulle kunna leda tillbaka till hennes kompanjoner i lyan ? (även om hon nu inte var i lyan själv, men handplockat/lottat in dem)

ju mer jag tänker på det så måste jag nog oxå släppa Artline... så jag hoppas att hon kommer igen i morgon m friska ögon å kan börja fundera lite mer på övriga deltagare.

well jag vet ju var jag har mig själv.... Om nu Q handplockat sin lya -varför skulle hon göra något som skulle kunna leda tillbaka till hennes kompanjoner i lyan ? (även om hon nu inte var i lyan själv, men handplockat/lottat in dem)
Tja - som varg måste det ju svida att se en ulv ligga pyrt till redan i DL1?

Klara: Jag tror hon är god för jag tror inte Q hade röstat på en ulv i DL 2.
Nickan1: Jag tycker nog hon verkar mer ensam god än ulv om jag måste välja.
Paddi: Jag tror inte att hon hade förhört mig så om hon hade varit ond. Jag tror hon ärligt försöker fundera ut vart hon har mig.
Lena: Såklart jag inte vågar lita på henne men samtidigt känns det inte som om hon hade behövt ändra rösten på mig om hon vore ond. Paddi hade varit tvungen att rösta på mig när hon själv hade två röster.

Madalitso: när blev hon god?
Cirkus och Mirtai: Jag tror att någon av dem är onda. Antigen har Cikrus rätt i sina teorier eller så har hon fel och försöker få ut en god. Men givetvis kan de båda vara goda.

Niyama: jag känner att jag har dålig koll på henne kanske för jag haft för mycket fokus på mig själv.
fio: Jag blir inte klok på henne. Fio kan vara envis så det är svårt att säga något om hennes roll.

Här uppe ska det alltså finnas tre eller fyra ulvar (jag tror mer på tre).

Jag tyckte hon kändes genuin i sitt försvar ikväll. :o
Plus att hon skulle passa in på en roll.

Själv då?
jag har inte fått in henne i pusslet än, men - jag hade ju inte tänkt rösta på henne ikväll från början innan hennes inlägg om siandet (men jag röstade på Lenis till slut ändå), men ju mer jag tänker på henne och henns tankar om Dl2 så känner jag att det finns ngt där som gör att jag vill avskriva henne för stunden iaf.

@Artline och @LenaH - har verkligen Madalitso blivit god? Är det inte så att inte någon har hunnit syna henne än? Å det gäller väl även för fler spelare?
Så kan det absolut vara.

Mins att jag hade henne som ev misstänkt pågrund av Klara rösten i första DL. Hon kändes hal och inte lika klok som hon var i förra leken men det kan berott på att hon hade mer tid då + att det var tidigt. Så jag bestämde mig för att vänta och se vad som hände. Sedan har andra tagit uppmärksamhet. Jag har tagit uppmärksamhet.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 573
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar