Du gamla, du fria (Ulvlek)

Ingen vill skriva ditt namn i onödan, för svårt för att stava :rofl: I teoriinlägg så går smeknamn bra men i röstinlägg så brukar jag försöka skriva det riktiga namnet.
Så du menar att bästa sättet att inte bli lynchad i en ulvlek är att ha ett tillräckligt komplicerat namn?:idea::p

Så du menar att bästa sättet att inte bli lynchad i en ulvlek är att ha ett tillräckligt komplicerat namn?:idea::p
Tydligen! :laugh: Men ibland har jag fuskat och skrivit @ innan jag börjat med ditt namn. Då hjälper buke mig och sedan tar man bort @ innan man postar. TIPS till allmänheten!

De som röstade på Q borde inte vara fårulven (om de inte av någon märklig anledning la den dolda rösten på Q så det blev lottning). Det tar bort Klara, Mada och Lena som fårulv.

Med tanke på Lenas röständring så borde inte Lena vara ulv så länge inte nickan är fårulven. För jag tänker att lyan hade lika gärna kunnat få ut Paddi med extra rösten. MEN sedan är problemet om till Cirkus är fårulven som röstade tidigt då kan inte lyan i sista stund avgöra lynch med extra rösten.

Jag kan verkligen inte tänka. Funderar på att bestämma mig för att Lena och fio är goda för enkelthetens skull

Okey kan det inte vara så att fårulven helt enkelt röstat på någon helt annan ... de vet ju att goda lyan får raden ..jag tänker typ alibi 🤔
Om du är god och de inte visste att Q var ledarvarg så tänker jag alibiröst ..

Jag har inte suttit i lyan mer än ett par ggr och inte fån lyckades vi hitta den onda utanför förrän ganska sent i leken.

Du har helt rätt att jag snöat in på dig men när jag tänkt till lite så släpper jag dig..

Få se här, vi har Välsignad, Konstrad, Vilsen björn, Kul i stort tält, ja-sägaren ett, linux verktyg, Fackla med H, Själslig upplysning, Kvinnlig död och Lysande :D
Är lite trög och surfar på mobilen så orkar inte jämföra mot deltagarlistan. Fattar inte de två sistnämnda? :o

Trist med Lenis och jag såg verkligen inte alla röster som kom utan valde att ändra röst i ett annat syfte ... dels oxå för att @Artline faktiskt försökte försvara sig.
Mina tankar hittills om några...

LenaH

Sa ju från början att om jag fick välja in någon i lyan hade jag inte velat ha henne som motståndare. Dessutom känner jag inte att hon letar ulvar på riktigt..vid detta laget borde hon satt hela lyan och det har inte skett och det är lite anmärkningsvärt att hon inte ens kommit fram till en enda person typ.

Artline har jag släppt för tillfället som jag skrivit.

MADA vet jag inte var jag har.. får läsa igenom lite mer i morgon om jag överlever vem som hade henne som god

Niyama har jag noll koll på , har inte gjort så mkt väsen av sig

Klara känns som om hon funderar mkt och hon känns lite mer åt det goda hållet för mig efter idag.

Cirkus har jag ingen aning om men jag litar inte på henne iallafall hon är skarp som attan och kan ha plockat upp info och spelat på det för att förvirra.

Nickan .. Tror fortfarande lyan kan ha utnyttjat hennes nykomlighet

Paddington känns genuin och jag känner inte att jag har något att misstänka där .

Trist med Lenis och jag såg verkligen inte alla röster som kom utan valde att ändra röst i ett annat syfte ... dels oxå för att @Artline faktiskt försökte försvara sig.
Mina tankar hittills om några...

LenaH

Sa ju från början att om jag fick välja in någon i lyan hade jag inte velat ha henne som motståndare. Dessutom känner jag inte att hon letar ulvar på riktigt..vid detta laget borde hon satt hela lyan och det har inte skett och det är lite anmärkningsvärt att hon inte ens kommit fram till en enda person typ.
Fast det här börjar bli lite tjatigt.

Det här är en lite större lek än vanligt, det finns ganska lite info i omlopp och jag har faktiskt inte haft så mycket tid.
Jag brukar aldrig vara speciellt vass förrän vi är nere på ental och det har låtit såhär de senaste lekarna.

Hädanefter tänker jag helt ignorera den här typen av teoriinlägg för det är banne mig ingen jävla teori att säga att jag brukar kunna naila lyan senast dag 3.

Just nu är jag förvirrad över vilka som sitter i lyan. Jag ska analysera rösterna för DL3. under morgondagen och kolla lite mer på de spelare som jag inte teoriat så mycket om. Känns iallafall skönt att vara lite ikapp med leken nu fram till DL2.

Fast det här börjar bli lite tjatigt.

Det här är en lite större lek än vanligt, det finns ganska lite info i omlopp och jag har faktiskt inte haft så mycket tid.
Jag brukar aldrig vara speciellt vass förrän vi är nere på ental och det har låtit såhär de senaste lekarna.

Hädanefter tänker jag helt ignorera den här typen av teoriinlägg för det är banne mig ingen jävla teori att säga att jag brukar kunna naila lyan senast dag 3.

Fast det är ju sant 😎 Är väl inte mitt fel att du är så satans skarp 😍

Senast ändrad:
Bor du också i närheten?
Bor just där, som tur är drar det åt fel håll från oss. För det är inte långt fågelvägen :nailbiting:

Vilken aktivitet det blev! Hinner inte med här i kulisserna ens :laugh:

Mitt sto Barcelona bor där i närheten ..så jag är ganska orolig för henne 😣

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 573
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar