Vart kommer namnet Madalitso ifrån?Stavade jag rätt?Jag vill egentligen bara vara en helt vanlig madalitso, men ni låter ju mig inte vara det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vart kommer namnet Madalitso ifrån?Stavade jag rätt?Jag vill egentligen bara vara en helt vanlig madalitso, men ni låter ju mig inte vara det
Så du menar att bästa sättet att inte bli lynchad i en ulvlek är att ha ett tillräckligt komplicerat namn?Ingen vill skriva ditt namn i onödan, för svårt för att stava I teoriinlägg så går smeknamn bra men i röstinlägg så brukar jag försöka skriva det riktiga namnet.
Tydligen! Men ibland har jag fuskat och skrivit @ innan jag börjat med ditt namn. Då hjälper buke mig och sedan tar man bort @ innan man postar. TIPS till allmänheten!Så du menar att bästa sättet att inte bli lynchad i en ulvlek är att ha ett tillräckligt komplicerat namn?
mitt nick i nästa anonyma lek kommer att vara "Densomharettsåkompliceratnickattingenorkarskrivautdetochnågonstanshärfinnsettstagvel"Så du menar att bästa sättet att inte bli lynchad i en ulvlek är att ha ett tillräckligt komplicerat namn?
Är ett afrikanskt namn som betyder välsignelseVart kommer namnet Madalitso ifrån?Stavade jag rätt?
Fint Då borde en röst på dig bli giltig om man skriver välsignelse? Fast jag enligt rättstavningsprogrammet så kunde jag inte stava det heller.Är ett afrikanskt namn som betyder välsignelse
och jag kan rösta på Konstrad....Fint Då borde en röst på dig bli giltig om man skriver välsignelse? Fast jag enligt rättstavningsprogrammet så kunde jag inte stava det heller.
Du får väl ta det med LLFint Då borde en röst på dig bli giltig om man skriver välsignelse? Fast jag enligt rättstavningsprogrammet så kunde jag inte stava det heller.
Blir inte lätt för @bollen__ imorgonoch jag kan rösta på Konstrad....
De som röstade på Q borde inte vara fårulven (om de inte av någon märklig anledning la den dolda rösten på Q så det blev lottning). Det tar bort Klara, Mada och Lena som fårulv.
Med tanke på Lenas röständring så borde inte Lena vara ulv så länge inte nickan är fårulven. För jag tänker att lyan hade lika gärna kunnat få ut Paddi med extra rösten. MEN sedan är problemet om till Cirkus är fårulven som röstade tidigt då kan inte lyan i sista stund avgöra lynch med extra rösten.
Jag kan verkligen inte tänka. Funderar på att bestämma mig för att Lena och fio är goda för enkelthetens skull
Få se här, vi har Välsignad, Konstrad, Vilsen björn, Kul i stort tält, ja-sägaren ett, linux verktyg, Fackla med H, Själslig upplysning, Kvinnlig död och LysandeBlir inte lätt för @bollen__ imorgon
Är lite trög och surfar på mobilen så orkar inte jämföra mot deltagarlistan. Fattar inte de två sistnämnda?Få se här, vi har Välsignad, Konstrad, Vilsen björn, Kul i stort tält, ja-sägaren ett, linux verktyg, Fackla med H, Själslig upplysning, Kvinnlig död och Lysande
Bor du också i närheten?Den senaste timman fick mig iaf att tänka på annat än detta
https://nwt.se/karlskoga-degerfors/2018/06/09/stort-padrag-efter-larm-om
Mirtai är tydligen en kvinnlig böjning av ordet mirts som betyder dog, död. Klara kommer från clarus som betyder berömd/ljus/klar/lysandeÄr lite trög och surfar på mobilen så orkar inte jämföra mot deltagarlistan. Fattar inte de två sistnämnda?
Fast det här börjar bli lite tjatigt.Trist med Lenis och jag såg verkligen inte alla röster som kom utan valde att ändra röst i ett annat syfte ... dels oxå för att @Artline faktiskt försökte försvara sig.
Mina tankar hittills om några...
LenaH
Sa ju från början att om jag fick välja in någon i lyan hade jag inte velat ha henne som motståndare. Dessutom känner jag inte att hon letar ulvar på riktigt..vid detta laget borde hon satt hela lyan och det har inte skett och det är lite anmärkningsvärt att hon inte ens kommit fram till en enda person typ.
Fast det här börjar bli lite tjatigt.
Det här är en lite större lek än vanligt, det finns ganska lite info i omlopp och jag har faktiskt inte haft så mycket tid.
Jag brukar aldrig vara speciellt vass förrän vi är nere på ental och det har låtit såhär de senaste lekarna.
Hädanefter tänker jag helt ignorera den här typen av teoriinlägg för det är banne mig ingen jävla teori att säga att jag brukar kunna naila lyan senast dag 3.
Bor du också i närheten?
Bor just där, som tur är drar det åt fel håll från oss. För det är inte långt fågelvägen
Vilken aktivitet det blev! Hinner inte med här i kulisserna ens