Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Goda lyan får spioninfo vid nattdl och delar ut en rad vid DagDL.Jag hänger inte alls med i det här med goda lyan och spionraden. När får de den? När delar de den vidare? När får någon spelare ta del av den? Kan någon förklara för mig?
Så den info de får nu vid 11 delar de med sig av ikväll vid dag-dl? Och den som de delar med sig till får den då? Så den info som dyker upp hos någon ikväll handlar om något av det som hänt från och med dag-dl igår till och med den natt-dl som nu är framför oss?Goda lyan får spioninfo vid nattdl och delar ut en rad vid DagDL.
Precis. Och eftersom vi haft två DagDL efter en nattdl, så borde 2 spelare ha fått varsin spionrad.Så den info de får nu vid 11 delar de med sig av ikväll vid dag-dl? Och den som de delar med sig till får den då? Så den info som dyker upp hos någon ikväll handlar om något av det som hänt från och med dag-dl igår till och med den natt-dl som nu är framför oss?
Usch då, hoppas det vänder och att hen snart repar sigFår tyvärr flagga för eventuellt lite låg aktivitet idag. Har anhörig på sjukhus som blivit kraftigt försämrad nu och flyttats till IVA. Just nu stabilt men oroligt och vet inte hur det går. Fick precis reda på detta.
Får tyvärr flagga för eventuellt lite låg aktivitet idag. Har anhörig på sjukhus som blivit kraftigt försämrad nu och flyttats till IVA. Just nu stabilt men oroligt och vet inte hur det går. Fick precis reda på detta. På väg till sjukhuset nu men har en bit att åka.
Åh nej, du bor ju i Norrland!Jag ska checka ut och köra hem - uppdaterar så fort jag är hemma för sitter och kör kl 11.
Åh fy, hoppas allt går bra!Får tyvärr flagga för eventuellt lite låg aktivitet idag. Har anhörig på sjukhus som blivit kraftigt försämrad nu och flyttats till IVA. Just nu stabilt men oroligt och vet inte hur det går. Fick precis reda på detta. På väg till sjukhuset nu men har en bit att åka.
fio var tvilling!
DagDL 21.30
Okej, jag får nog titta igenom dom olika spelarna igen, hade inte henne på den rollen...fio var tvilling!
DagDL 21.30
Jag lyfte ju den tanken igår före DL tror jag det var, när jag började vackla vad gällde @Artline. Det kan ha varit tidigare också, jag har ff rätt dålig överblick.Jag hakar fortfarande upp mig på vad som hände i Dl2. Varför överlevde Artline?
Jag tror att Artline är god, enligt mina teorier och funderingar igår strax innan klockan tio, inlägg nummer 436. Därför borde den dolda rösten ha räddat q. Men det gjorde den inte. Och jag tror att det beror på att den som skulle lägga den inte röstade alls i detta dl. Det lämnar cirkus och nickan1 som alternativ. nickan1 har jag för tillfället avskrivit som ulv, hennes teorier igår lämnar hål som jag inte tror hade funnits där om hon hade haft hjälp från lyan. Så cirkus. Jag har suttit och gått igenom hennes inlägg, och hon teoriar bra. Men, cirkus teoriar bra oavsett vilken roll hon har, och jag har blivit lurad av henne förr.
Dessutom, om Mirtai sitter i lyan (vilket jag kanske tror, kanske inte) stämmer det himla bra med att cirkus skulle vara utklädd i fårakläder. Alibirösta allt du kan, gå hårt åt en kollega utan att det spelar någon som helst roll i slutänden.
Jag är helt enkelt rätt misstänksam mot cirkus just nu.
Givetvis kan de vara ulvar ihop. Men jag har känt ifrån start att något inte stämmer men jag vet inte hos vem av dem känslan kommer ifrån.Har du något skäl till att cirkus och Mirtai inte kan vara onda tillsammans? Jag vet att cirkus röstat på Mirtai bägge gångerna hon har röstat, men min erfarenhet av cirkus är att hon absolut inte drar sig för att alibirösta.
Jag har inte hunnit gå igenom vare sig Mirtai eller Cirkus, så jag vet egentligen inte vart jag har någon av dem.