Du gamla, du fria (Ulvlek)

Goda lyan får spioninfo vid nattdl och delar ut en rad vid DagDL.
Så den info de får nu vid 11 delar de med sig av ikväll vid dag-dl? Och den som de delar med sig till får den då? Så den info som dyker upp hos någon ikväll handlar om något av det som hänt från och med dag-dl igår till och med den natt-dl som nu är framför oss?

Så den info de får nu vid 11 delar de med sig av ikväll vid dag-dl? Och den som de delar med sig till får den då? Så den info som dyker upp hos någon ikväll handlar om något av det som hänt från och med dag-dl igår till och med den natt-dl som nu är framför oss?
Precis. Och eftersom vi haft två DagDL efter en nattdl, så borde 2 spelare ha fått varsin spionrad.

Jag har nu suttit och läst igenom Mirtais inlägg. Och det finns verkligen inte mycket matnyttigt att hämta där. I brist på andra onda (som sagt, jag har för många goda i min lek) gör det att jag får ulvvibbar av henne.

Nu kan det ju självklart ha andra orsaker, men jag hoppas att jag får se mer av Mirtai idag och får ta del av hur hon tänker kring olika spelare.

Får tyvärr flagga för eventuellt lite låg aktivitet idag. Har anhörig på sjukhus som blivit kraftigt försämrad nu och flyttats till IVA. Just nu stabilt men oroligt och vet inte hur det går. Fick precis reda på detta. På väg till sjukhuset nu men har en bit att åka.

Får tyvärr flagga för eventuellt lite låg aktivitet idag. Har anhörig på sjukhus som blivit kraftigt försämrad nu och flyttats till IVA. Just nu stabilt men oroligt och vet inte hur det går. Fick precis reda på detta.
Usch då, hoppas det vänder och att hen snart repar sig :heart

Får tyvärr flagga för eventuellt lite låg aktivitet idag. Har anhörig på sjukhus som blivit kraftigt försämrad nu och flyttats till IVA. Just nu stabilt men oroligt och vet inte hur det går. Fick precis reda på detta. På väg till sjukhuset nu men har en bit att åka.
:heart

Åh fy, hoppas allt går bra!

DL 1 22.00
11.43 Blacksmithfarm röstar på fio
16.40 nickan1 röstar på fio
16.51 Artline röstar på LenaH
20:18 Hemlig röstar på fio
20.29 Lenis röstar på hemlig
20.53 Klara röstar på Madalitso
21.39 Madalitso röstar på Klara
21.46 Mirtai röster på BSF
21.49 Paddington röstar på Hemlig
21.52 LenaH röstar på Mirtai
21.56 Fio röstar på hemlig
21.58 Qitis röstar på hemlig
21.58 Cirkus röstar på mirtai

DL2 21.30
18.00 qitis röstar på Klara
20.08 Madalitso röstar på qitis
21.00 Mirtai röstar på LenaH
21.03 LenaH röstar på qitis
21.09 Paddington röstar på Artline
21.23 fio röstar på Artline
21.25 Lenis röstar på Artline
21.25 Klara röstar på qitis
21.28 Niyama röstar på Mirtai
21.29 Artline röstar på Paddington

Röstlista dl 3
18.07 Cirkus röstar på Mirtai

18.39 fio röstar på Artline
19.59 LenaH röstar på Artline

20.53 nickan1 röstar på Paddington
21.10 Madalitso röstar på Niyama
21.13 Mirtai röstar på LenaH
21.25 Lenis röstar på Paddington
21.26 Klara röstar på Lenis
21.27 LenaH ändrar röst till Lenis
21.29 Paddington röstar på Lenis
21.29 Niyama röstar på Mirtai
21.29 Artline röstar på Lenis
21.30 fio ändrar röst till Lenis

Niyama röstar missad - Mirtai - Mirtai
Madalitso röstar Klara - qitis - Niyama
Artline röstar LenaH - Paddington - Lenis
hemlig röstar fio
Lenis röstar
hemlig - Artline - Paddington
Paddington röstar hemlig - Artline - Lenis
fio röstar hemlig - Artline - (Artline) Lenis
qitis röstar hemlig - Klara
LenaH röstar Mirtai - qitis - (Artline) Lenis
cirkus röstar Mirtai - missad - Mirtai
Klara röstar Madalitso - qitis - Lenis
Blacksmithfarm röstar fio
nickan1 röstar fio - missad - Paddington
Mirtai röstar bsf - LenaH - LenaH

Niyama
Madalitso
Artline
hemlig var bybo
Lenis var bybo
Paddington
fio var tvilling
qitis var ledarvargen
LenaH
cirkus
Klara
Blacksmithfarm var bybo
nickan1
Mirtai

Jag hakar fortfarande upp mig på vad som hände i Dl2. Varför överlevde Artline?

Jag tror att Artline är god, enligt mina teorier och funderingar igår strax innan klockan tio, inlägg nummer 436. Därför borde den dolda rösten ha räddat q. Men det gjorde den inte. Och jag tror att det beror på att den som skulle lägga den inte röstade alls i detta dl. Det lämnar cirkus och nickan1 som alternativ. nickan1 har jag för tillfället avskrivit som ulv, hennes teorier igår lämnar hål som jag inte tror hade funnits där om hon hade haft hjälp från lyan. Så cirkus. Jag har suttit och gått igenom hennes inlägg, och hon teoriar bra. Men, cirkus teoriar bra oavsett vilken roll hon har, och jag har blivit lurad av henne förr.

Dessutom, om Mirtai sitter i lyan (vilket jag kanske tror, kanske inte) stämmer det himla bra med att cirkus skulle vara utklädd i fårakläder. Alibirösta allt du kan, gå hårt åt en kollega utan att det spelar någon som helst roll i slutänden.

Jag är helt enkelt rätt misstänksam mot cirkus just nu.

Jag hakar fortfarande upp mig på vad som hände i Dl2. Varför överlevde Artline?

Jag tror att Artline är god, enligt mina teorier och funderingar igår strax innan klockan tio, inlägg nummer 436. Därför borde den dolda rösten ha räddat q. Men det gjorde den inte. Och jag tror att det beror på att den som skulle lägga den inte röstade alls i detta dl. Det lämnar cirkus och nickan1 som alternativ. nickan1 har jag för tillfället avskrivit som ulv, hennes teorier igår lämnar hål som jag inte tror hade funnits där om hon hade haft hjälp från lyan. Så cirkus. Jag har suttit och gått igenom hennes inlägg, och hon teoriar bra. Men, cirkus teoriar bra oavsett vilken roll hon har, och jag har blivit lurad av henne förr.

Dessutom, om Mirtai sitter i lyan (vilket jag kanske tror, kanske inte) stämmer det himla bra med att cirkus skulle vara utklädd i fårakläder. Alibirösta allt du kan, gå hårt åt en kollega utan att det spelar någon som helst roll i slutänden.

Jag är helt enkelt rätt misstänksam mot cirkus just nu.
Jag lyfte ju den tanken igår före DL tror jag det var, när jag började vackla vad gällde @Artline. Det kan ha varit tidigare också, jag har ff rätt dålig överblick. :o

Jag är på samma linje som du just nu och tvekar sen mellan @Madalitso och @Niyama som ulv 3?
Fast nu kom jag på en tanke som inte slagit mig förut som skulle kunna förklara ett och annat! :idea:

Måste läsa lite. :)

Har du något skäl till att cirkus och Mirtai inte kan vara onda tillsammans? Jag vet att cirkus röstat på Mirtai bägge gångerna hon har röstat, men min erfarenhet av cirkus är att hon absolut inte drar sig för att alibirösta.

Jag har inte hunnit gå igenom vare sig Mirtai eller Cirkus, så jag vet egentligen inte vart jag har någon av dem.
Givetvis kan de vara ulvar ihop. Men jag har känt ifrån start att något inte stämmer men jag vet inte hos vem av dem känslan kommer ifrån.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 051
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 572
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 380
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar