Jag är fortfarande väldigt lur på
@cirkus som verkligen har hängt sig fast vid mig och inte kan se några alternativ till att jag är förvirrad med dålig koll.
I övrigt vill jag lägga
@Klara och
@Paddington åt sidan, de känns som att de verkligen anstränger sig och vill hitta onda på ett sätt som jag känner mig trygg med.
Klara la även tredjerösten på vargen qitis, vilken hon (om man utgår från att lyan hittat henne) inte borde ha gjort.
Då återstår Madalitso, Niyama, LenaH, Artline och Nickan1
Artline var hårt ansatt men de flesta verkar ha släppt henne. Jag är väldigt osäker på Art men som det är nu tänker jag lita på de som jag tror är goda med mer koll än mig så släpper henne för stunden.
LenaH har jag röstat på två gånger, men med pusslandet som pågår kanske hon ändå är god? Det är som alltid så att jag har alldeles för många onda på min lista
Niyama har jag dålig koll på. Hon har röstat på mig i två lyncher.
Nickan1 har röstat på fio och Paddington samt att hon i andra lynchen missade att rösta. jag tycker alltid att det är jättesvårt med nya användare.
Madalitso har på något sätt blivit ganska osynlig och god. Hon har röstat klara-qitis-niyama. Smyger med på ett sätt som kanske är ulvigt?
Sammanfattningsvis gör det här att jag vill ha cirkus i lyan, tillsammans med någon av de fetade ovan. LenaH och Artline är de jag har som minst misstänkta av dem.