Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kanske funkar?Fy fan vilken besvikelse! Jag kan säga att jag mådde lite illa när jag fick hem mina nya DeNiro innan jag provat dem. Det är ju så himla mycket pengar och om de då inte skulle passa perfekt.
Går det inte att justera dem på något sätt? Att en duktig skomakare kanske kan sy in dem?
Mätte f.ö foten nu och det var 4cm kvar till tån!!!! På en 36:a . !!!
Har jag pygmefötter??!!
Man kan nästan undra...Men du måste ju fått fel stövlar?! Galet ju!
Panik! Nu har jag äntligen fått mina måttbeställda grandgester, dom är förstora... Foten är ett nr stor, det kan jag leva med, men dom är ca 1 cm förstora i vaden . Nu var det ju länge sedan jag hade nya stövlar, men vill minnas att dom ska vara riktigt tajta från början??? Värst är det upptill vid knät, där kan man stoppa in hela handen...vet inte om man kan få dom tättsittande även upptill nuförtiden, jag tänker då på att stövlarna nuförtiden är såpass höga att dom slutar strax under knät och där är iaf jag mkt smalare än resten av vaden? Jag blir så oerhört ledsen, nya stövlar för 8500kr och så sitter dom inte perfekt.
@NilaD Men alltså om du mäter stövlarna efter de måtten du skickade in, stämmer det verkligen då? Låter helt galet och självklart måste du kunna reklamera på någotvis?
Nu har jag iaf. kollat foten (skaftet är lite svårare). Jag började med att jämföra med en gummistövel i strl 38, när jag jämförde sulorna mot varandra, så var fortfarande mina königs, 36 större.
Nu jämförde jag även kompisens königs 4 1/2 och dom var lika stora, förvisso hoppmodell, men det ska ju inte påverka fotstorleken. Nu ska jag fota och skicka in en skriftlig reklamation imorgon.
Har fått fraktsedlar idag, så nu skickas dom tillbaka till generalagenten. Lovar att hålla er uppdaterade med hur det går .@NilaD hur har de gått med dina stövlar?
Har fått fraktsedlar idag, så nu skickas dom tillbaka till generalagenten. Lovar att hålla er uppdaterade med hur det går .
Det var ju en smart idé! Fick väl inte så mkt instruktioner ang. mätningen. I mitt fall är jag dock övertygad om att åtminstone fotstorleken inte är den jag beställde...När vi fick info om hur man skulle måtta skulle vi utöver mäta med måttband även rita av foten a la sätta den på ett papper och måla runt.
Det kanske kan vara ett tips?
Borde ju gå att scanna in och maila?