Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@WBanna Då hoppas jag få se den i finalen!
Idag var det "testridning" igen efter den förmodade sträckningen. Han har sett jättefin ut på lina hela tiden, och inte ömmat i ryggen.
Ridningen? Ingen skillnad... Skritt gick bra men det tog mer än ett varv med lock och pock (annars sparkar han) på fyrkanten innan jag fick honom att gå över i trav, sedan travade han med handbromsen i och gjorde flertalet försök att stanna. Att svänga i vänstervarvet gick inte utan att han bröt av/stannade.
Stor suck...
Jag ska testa en sak innan jag bokar ny kliniktid. Jag ska hämta hem min JES-sadel från där jag lämnat den på försäljning och se om vi kan passa in den på honom och testa med den. Jag hoppas alltså stenhårt på att det är sadeltjorv. Det som talar emot det är att detta problemet dök upp mitt under pågående pass, men samtidigt -mycket möjligt. Såå, hoppas på detta
Fy vad jag lider med dig. Har ni haft honom på töm också, och inte "bara" lina? Hoppas verkligen att det är sadeln. Det är verkligen ingen lätt sak med sadlar, men om det nu är det kan du ju vara glad att han säger ifrån i alla fall, det underlättar ju valet...Idag var det "testridning" igen efter den förmodade sträckningen. Han har sett jättefin ut på lina hela tiden, och inte ömmat i ryggen.
Ridningen? Ingen skillnad... Skritt gick bra men det tog mer än ett varv med lock och pock (annars sparkar han) på fyrkanten innan jag fick honom att gå över i trav, sedan travade han med handbromsen i och gjorde flertalet försök att stanna. Att svänga i vänstervarvet gick inte utan att han bröt av/stannade.
Stor suck...
Jag ska testa en sak innan jag bokar ny kliniktid. Jag ska hämta hem min JES-sadel från där jag lämnat den på försäljning och se om vi kan passa in den på honom och testa med den. Jag hoppas alltså stenhårt på att det är sadeltjorv. Det som talar emot det är att detta problemet dök upp mitt under pågående pass, men samtidigt -mycket möjligt. Såå, hoppas på detta
Fy vad jag lider med dig. Har ni haft honom på töm också, och inte "bara" lina? Hoppas verkligen att det är sadeln. Det är verkligen ingen lätt sak med sadlar, men om det nu är det kan du ju vara glad att han säger ifrån i alla fall, det underlättar ju valet...
Idag var det "testridning" igen efter den förmodade sträckningen. Han har sett jättefin ut på lina hela tiden, och inte ömmat i ryggen.
Stor suck...
Jag ska besöka championatet lördag och söndag. Håller en tumme för din häst wbanna hon har iaf en bra ryttare!
@mooi hur har det gått?