Work in progress... egentligen inte hänt så mycket under sommaren men nu är det på väg till tingsrätten.
Fasen va tråkigt @mooi ! Tänker på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Work in progress... egentligen inte hänt så mycket under sommaren men nu är det på väg till tingsrätten.
Vi brukar jogga på töm för att han ska slippa ha mig på ryggen men ändå tömma ut lite slagg i musklerna.Tränade i fredags och fick en sån drömmig känsla får det oftare och oftare nu vilket är helt underbart! Men kan inte undvika att tänka på nästa bakslag som väl kommer när det går som bäst..
Men jag vill fråga er vad ni gör med hästen dagen efter träning? Lite hårdare träning för tränare alltså! Ibland låter jag honom vila men jag tror det är bäst att han får röra på sig lite. Vad brukar ni göra?
Tränade i fredags och fick en sån drömmig känsla får det oftare och oftare nu vilket är helt underbart! Men kan inte undvika att tänka på nästa bakslag som väl kommer när det går som bäst..
Men jag vill fråga er vad ni gör med hästen dagen efter träning? Lite hårdare träning för tränare alltså! Ibland låter jag honom vila men jag tror det är bäst att han får röra på sig lite. Vad brukar ni göra?
Jag kunde inte se något i TR om att de inte skulle vara det, men tänkte att jag kanske missat något. Stod i affären o provade ett par supersköna och snygga ridbyxor på rea. Sen såg jag att de bara skulle tvättas i 30 grader så då köpte jag inte dem.@sassiball Varför skulle de inte vara det?
ok, kanske jag skulle behöva@sassiball Vad du har för skoning är inte reglerat . Du får ju tom använda klister i rumpan om du vill ! Har inga själv men vet flera som är jättenöjda-