Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket rider och håller ni igång era ston under dräktigheten och hur länge? Min har passerat 90 dagar nu och vilat sen i slutet av juli då hon betäcktes. Planen var att hon skulle få bli pensionär p.g.a olika omständigheter men det verkar inte direkt passa damen utan man märker att hon vill arbeta lite med både huvud och kropp. Funderar därför på att sätta igång henne så smått.
Hur mycket rider och håller ni igång era ston under dräktigheten och hur länge? Min har passerat 90 dagar nu och vilat sen i slutet av juli då hon betäcktes. Planen var att hon skulle få bli pensionär p.g.a olika omständigheter men det verkar inte direkt passa damen utan man märker att hon vill arbeta lite med både huvud och kropp. Funderar därför på att sätta igång henne så smått.
Min pålla är på 181 dygn och jag läste på nätet att fölis då är stort som en Beagle och man och svans har växt ut. En beagle, det är ju jätte stort ju!
Det har varit lite upp och ner med mitt sto. Tog sig direkt i maj men hade resorberat vid 40 dygn. Sprutades igång men tog sig först på nästa naturliga brunst. Tyvärr tvillingar då och en "klämdes" bort.
Så väntan har varit lång om det andra fostret överlevde eller kanske också resorberats.
Efter 110 dygn från senaste seminering kunde äntligen veterinären ta det blodprov på östronsulfat som visar om det finns ett levande foster. Och jag blev så glad när jag fick det bekräftat via telefonsamtal från mitt veterinär 3 oktober.
Mitt sto är efter Cortez-Robin Z och dräktig med Hip Hop.
det var 3:e november jag fick svar!!Det har varit lite upp och ner med mitt sto. Tog sig direkt i maj men hade resorberat vid 40 dygn. Sprutades igång men tog sig först på nästa naturliga brunst. Tyvärr tvillingar då och en "klämdes" bort.
Så väntan har varit lång om det andra fostret överlevde eller kanske också resorberats.
Efter 110 dygn från senaste seminering kunde äntligen veterinären ta det blodprov på östronsulfat som visar om det finns ett levande foster. Och jag blev så glad när jag fick det bekräftat via telefonsamtal från mitt veterinär 3 oktober.
Mitt sto är efter Cortez-Robin Z och dräktig med Hip Hop.
Vad härligt!Kul då går det ändå ganska fort, har läst att vid 90 dagar är fölis som en 6 veckors kattunge! Mitt sto va dräktigt fortfarande