Ja. Det är Vera som är dräktig med Hasard
Då får vi sitta och fölvaka tillsammans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Det är Vera som är dräktig med Hasard
Då får vi sitta och fölvaka tillsammans
Ja det gör vi Skönt att inte vara alldeles ensam så i slutet av säsongen! Vera fick årets föl på dygn 335, så jag hoppas att hon är lika punktlig nästa år
Min är ganska rund, men tjock på ett annat sätt än förut.Hur tjocka är era ston? Min är rund, så rund har hon inte varit sen jag köpte henne, nyligen avvand från sitt föl, för 5,5 år sen. Hon är på 121 dagar nu. Funderar om det bara är för dräktogheten, för mkt foder, för lite motion eller en kaka av allt
Jag har ju inte så mkt att jämföra med som sagt än mer när jag köpte henne och hon va tjock/bukig pga föl som redan legat där, sen dess har hon alltid varit igång och ganska slimmad. Men känner fortfarande revbenen om ja pressar liteMin är ganska rund, men tjock på ett annat sätt än förut.
Det får vi hålla tummarna på att hon är.
Ja det är skönt att inte vara ensam på slutklämmen. Jag räknar på 327 som hon gick med den som är född -13, hon har fått sammanlagt 5 föl, dom föregående vet jag inte hur länge hon gick med, då infon från förra ägaren är väldigt knapp händig.
Men jag hoppas Tessan håller sig till vad som står på asvh, 2 hingst föl sen 1 sto föl och efter det 2 hingst föl, så om hon håller statistiken blir det ett sto föl
Jag tycker att min är mer tjock "nedåt" än förut. Förra sommaren (när hon inte var dräktig) var hon mer tjock som en tunna om du förstår hur jag menar. :PJag har ju inte så mkt att jämföra med som sagt än mer när jag köpte henne och hon va tjock/bukig pga föl som redan legat där, sen dess har hon alltid varit igång och ganska slimmad. Men känner fortfarande revbenen om ja pressar lite
Jag har tre namn. Två hingstnamn och ett stonamn, men jag är för vidskeplig för att avslöja dem.Min fick ett hingstföl förra gången så hoppas på stoföl nu
Har ni funderat på namn? Sannolikheten att fölis blir gul är ganska stor eftersom båda föräldrarna är gula så tror det blir en Yellowman om det blir en hingst. Blir det ett fuxsto blir det en Moulin Rouge men annars blir det en Svava, oavsett färg, betyder pärla på isländska så vore ju det bästa om stofölet blev cremello/pärlvit hehe
Min fick ett hingstföl förra gången så hoppas på stoföl nu
Har ni funderat på namn?
@cirkus Lapp-mögel?
Vilhelmina var ett väldigt fint namn tycker jag.