Emiro
Trådstartare
Absolut! Vad spännande... Vem var den första avkomman efter?Nej, den hon har i magen nu blir min första Men det bådar ju gott inför framtiden även för mig att den är så lovande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Vad spännande... Vem var den första avkomman efter?Nej, den hon har i magen nu blir min första Men det bådar ju gott inför framtiden även för mig att den är så lovande.
Eurocommerce BerlinAbsolut! Vad spännande... Vem var den första avkomman efter?
Min häst blev också väldigt förändrad nästan direkt när hon blev dräktig. Från att vara huggorm mot boxgrannen och slå i väggen samt den obestridde ledaren i hagen så började hon stå och slicka på boxgrannen och släppte ledarrollen i hagen. Dessutom har hon blivit en riktig goseplätt, det var hon inte förut. Hon verkar vara så lycklig och harmonisk.Mitt sto är bara på ca dygn 76, imorse när jag kom ut till stallet var juvren varma, ömma och svullna. Hur vanligt är det såhär tidigt? I övrigt har jag inte märkt så mycket mer än att hon är trött vissa dagar, är annars en väldigt het häst men så kommer det dagar då jah knappt får fram henne. Det är dock lite skönt för en annan, som alltid har fått bromsa
Mitt gamla avelssto fick svullna juver en sommar, kom också mjölk vid det tillfället. Det gick sedan tillbaka och fyllde det sen igen innan fölning, hon fick ett fullt friskt föl. Hon hade ingen feber och mådde prima Ring och rådgör med veterinär om det hållit i sig länge
Å vad skönt att höra att jag inte är ensam...En gång i tiden kunde jag det här med att få in bilder. Ska se om jag kommer ihåg...
Nej, tydligen inte. Kanske när jag sitter vid datorn.
Jag har också en nedräkningsapp i telefonen Den räknar ner till BF, så är det bara att räkna baklänges.