Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte kan man väl bli portad från buke om man är en utrotningshotad panda inte då anmäler vi till WWF
Det hade jag under ungefär en vecka någon gång då jag var kring 22. Hjälpte till att lasta ett fartyg i hamnen hemma, och under ett av mina språng ombord på båten slant jag och hamnade skrevs över en tross. Jag gick och satt inte normalt på mer än en vecka kan jag lova...
Drar jag kommer jag hem den 14. Attan också :-P
Vi kan i alla fall vinka till varandra genom fönstret ut mot landningsbanan på flygplatsen, måste ju nästan räknas som en träff
Oh helvete
Oja! När lyfter ditt plan?
Är din telefon en sk smart? Isåfall ska jag visa detta inlägg för maken som anser att jag borde införskaffa en "modern" telefon utan knappar...
Är din telefon en sk smart? Isåfall ska jag visa detta inlägg för maken som anser att jag borde införskaffa en "modern" telefon utan knappar...
FiskgjuseTja, de kan ju ge en speciell ton i sms:en, fråga bara @Killaloe om fiskgjuse...
Precis min tanke också... Då är det illa.Hade männen en så stor pung att den tryckte upp dig mot väggen?!
Tja, våra nyord är ju faktiskt användbara till skillnad från många av de som kommit med på listorna de gångna åren. Hur många använder egentligen "minnespinne" istället för USB-sticka? Eller "carpa" för den delen?Nice! Buke borde anlitas av Svenska akademin, tänk vad vi bidrar till det svenska språket: inkilning, glädjeporten, Bukepedia och nu vattenmelonpung!
Tro fan det när de alla är här uppe i Norrbotten och jobbar övertid.Idag har jag som hastigast flaxat förbi Drakstaden, där var det lugnt...
Skulle inte vara helt fel...Jag har spanat in Teneriffa i december. Trygghet har faktiskt mycket lite med saken att göra. Vill ju ha någon att umgås med.
Vad säger ni? Buketräff i värmen i december?
Ja! Och då kan ju de dessutom få det stora nöjet att vakta två norrbottniska prickikorvar och två katter också Win-Win för alla inblandade, liksom.@Jannice lämna familjen hemma och åk själv. Jag menar, vem vill ha med sig familjen på buketräff?