Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åhå, då kanske du har tips på prisvärt boende i trakten? Jag rekommenderar dock inte att kombinera alkohol med prickar. Risken är att du blir hypnotiserad. Men alkoholen kan man ta före eller efter. Skulle nog själv behöva det före jag går in i ringen... :S
Du tänker in i ringen utan prickikorvar då, ska du visa upp dina egna? Då rekommenderar jag två dunkar hb. ;)

Åhå, då kanske du har tips på prisvärt boende i trakten? Jag rekommenderar dock inte att kombinera alkohol med prickar. Risken är att du blir hypnotiserad. Men alkoholen kan man ta före eller efter. Skulle nog själv behöva det före jag går in i ringen... :S

Är det fullbokat på Herrfallet, annars är det ju klockrent att bo i någon av stugorna där på campingen... Finns lite "Bo på lantgårds"-boenden runtomkring, men jag vet inte hur de har det med singelnätter eller om de bara hyr ut veckovis. Jag är helt ärligt skitdålig på vad som finns häromkring, mer än att jag vet om själva Herrfallets camping och att det finns en helmysig herrgård i Kolsva men det räknas nog inte som prisvärt...

När är det du ska vara där? Vet jag när och hur länge du ska vara kvar kan jag höra mig för, finns något vandrarhem inne i själva Arboga om du kan tänka dig att bo så (och de är ok med hundarna :) )

Men.... Hur ska jag då få mina 102 dalmatiner? Jag har aldrig vart hypnotiserad, vore ju apfränt att få prova! :up:

@Jannice Utställningen är 30-31 augusti, men tänkte väl åka dit redan 29:e och kanske stanna till 1:a typ. Är Herrfallets camping nära något vattendrag? (Är usel på geografin i de delarna av landet)

aD0EMow_460sa_v1.gif

Borde sova, men kan inte låta bli att skratta åt det här. Är det @Mammas igår natt kanske?

Positivt eftersom hundarna då kan bada plus att mamma har någonstans att njuta medan vi andra sliter i ringen

Jag vet inte om hundar får bada där, får de inte det så finns det ett speciellt hundbad några kilometer utanför Arboga mot Örebrohållet till. Åt samma håll ligger hundparken. Badet har jag vart på med min hund men parken har jag inte provat så den vet jag inte mer om än vart den är :)

Mamma kommer nog gilla Herrfallet iaf, det är riktigt mysigt (Vad jag minns, har inte vart där på några år) och det finns en del att göra runt om. Finns en antikaffär några kilometer bort och Arboga är jättefint att gå och strosa i på sommaren. Är en gammal stad så gillar hon/ni små gamla städer så kommer ni gilla Arboga :)

Fy vad drygt med iFån, förresten. Håller på att rensa i mina bilder men kan inte med Bildström. Så många svåra frågor... Om jag raderar alla bilder där (vilket tydligen måste göras genom att man markerar alla individuella bilder för sig) är de borta för alltid då? Och är det för övrigt viktiga bilder som jag kanske inte redan fört över någon annanstans med hjälp av Kamerarullen? Man kan verkligen kalla detta för ett i(Fån)-landsproblem :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama