Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på. När kommer du och hälsar på mig?
Å andra sidan, bor du i närheten av Herrfallet/Arboga så skulle du kunna vänta dig besök tidigare än du kunde önska
Underbar! Vart hittar man dom?@ullo: ÄLSKAR Simon's cat, det är precis så det är att ha katt!
Hallååååå, äru i närheten av mig???
På nätet.Underbar! Vart hittar man dom?
På nätet.
Jupp, du får tråla och kanske får du upp lite kattfisk?Fisknätet?
Heeeej.. Det var länge sen jag såg dig...
Jupp, du får tråla och kanske får du upp lite kattfisk?
Ja jisses men å andra sidan har jag gjort nyttiga saker idag, städat sommarstuga, tvättat, styckat vildsvin och paketerat, kokat kräftor och stoppat i kylen så jag kunde väl slänga bort 1,5 h på skräp...Pitch Perfect FILM - AMERIKANSK MUSIKALKOMEDI FRÅN 2012.The Bellas är en acapellagrupp för tjejer som lever på poplåtar och bra utseende. Efter att ha misslyckats totalt under förra årets tävling blir de tvungna att ta i med nya tag och en av de nya medlemmar som värvas är förstaårseleven Beca. Hon är en självständig DJ som inte alls är intresserad av att delta i studentlivet. Men när hon träffar Jesse som är med i det manliga motståndarlaget ändrar hon uppfattning och tar på sig att ge laget en ordentlig makeover så att de kan ge sig in i tävlingen igen.
I rollerna: Anna Kendrick, Skylar Astin, Ben Platt, Brittany Snow, Anna Camp. Regi: Jason Moore.
Inte just nu (såvida du inte är i Norrbotten aka En annan del av Tropikerna) men funderar på en tur neröver i slutet av augustiHallååååå, äru i närheten av mig???
Inte just nu (såvida du inte är i Norrbotten aka En annan del av Tropikerna) men funderar på en tur neröver i slutet av augusti
Du tänker vara full och titta på prickikorv? Du är inte rädd att se dubbelt så mycket prickiga korvar då?Näää de ä ja junte! Jag bor ju ungefär 1,5 mil från Arboga och har vart alldeles för onykter några gånger på Herrfallet. Fast aldrig på en hundutställning, undrar om jag skulle kombinera det med att spana på dina prickar? Tror det skulle vara en riktig hit!
Du tänker vara full och titta på prickikorv? Du är inte rädd att se dubbelt så mycket prickiga korvar då?
Hur tänker du då, att du börjar med en dunk hb och 50,5 prickig korv?Jag tyckte själv att det lät som en ypperlig idé, då kan jag leka 101 dalmatiner på fyllan och villan! Är de inte 101 så är det ju bara jag dricker mer tills de blir det
Hur tänker du då, att du börjar med en dunk hb och 50,5 prickig korv?
Åhå, då kanske du har tips på prisvärt boende i trakten? Jag rekommenderar dock inte att kombinera alkohol med prickar. Risken är att du blir hypnotiserad. Men alkoholen kan man ta före eller efter. Skulle nog själv behöva det före jag går in i ringen... :SNäää de ä ja junte! Jag bor ju ungefär 1,5 mil från Arboga och har vart alldeles för onykter några gånger på Herrfallet. Fast aldrig på en hundutställning, undrar om jag skulle kombinera det med att spana på dina prickar? Tror det skulle vara en riktig hit!