Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast med 30 vakentimmar i bagaget så är det nog kräkrisk om vin intages på tom mage. Ärtor och majs med bregott på kanske får det att landa lite softare iaf.

Ett glas rödvin inmundigat. Inte ens en liten liten gäspning... :down:
Nåja - buss på nästa bara! :d
Det är ärtorna och majsets fel...
h7D5CF710

33 timmar vaken. Två glas vin. En dusch. Fortfarande löjligt pigg...

Det får bli ett glas mjölk nu, det ska ju vara sövande.

33 timmar vaken. Två glas vin. En dusch. Fortfarande löjligt pigg...

Det får bli ett glas mjölk nu, det ska ju vara sövande.
Alltså snälla rara ullo, vill nu vara vaken? Om jag är trött och behöver vara vaken så duschar jag eftersom jag vaknar till, rödvin trippar jag igång på för att inte tala om kaffe... Varm mjölk med lite kanel, något trevligt program på tvn som inte kräver någon hjärnverksamhet, typ vänner, eller min favorit som jag hittade förut, Vackra engelska platser med en speaker på skön engelsk dialekt, jag somnade som en stock varje gång! :D Sov nu!!!

Alltså snälla rara ullo, vill nu vara vaken? Om jag är trött och behöver vara vaken så duschar jag eftersom jag vaknar till, rödvin trippar jag igång på för att inte tala om kaffe... Varm mjölk med lite kanel, något trevligt program på tvn som inte kräver någon hjärnverksamhet, typ vänner, eller min favorit som jag hittade förut, Vackra engelska platser med en speaker på skön engelsk dialekt, jag somnade som en stock varje gång! :D Sov nu!!!

Blir faktiskt lite orolig @ullo men hoppas du somnat. Öronproppar och något tämligen lättläst brukar sänka mig. Om inte ångesten är för jävlig men öronpropparna och läsningen brukar ta hand om den också.

Jag är vaken än! :D
Brukar bli trött av både rödvin och mjölk. Men inte idag. Ska iaf gå och lägga mig nu. Borde somna även om jag inte känner mig trött. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama