Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bambu-vin
Du inser väl att mat i magen förtar en del av vinets sövande egenskaper? Du har bara dig själv att skylla om det blir en till all-nighter
Fast med 30 vakentimmar i bagaget så är det nog kräkrisk om vin intages på tom mage. Ärtor och majs med bregott på kanske får det att landa lite softare iaf.
Tja, mat som mat. Jag är inte så kräsen av mig.För att du gillar ärtor majs och bregott?
Tja, mat som mat. Jag är inte så kräsen av mig.
Ris-vin?Bambu-vin
Ekonomiskt tänkande FTW.Och så blir det ju dyrare också! Full på mindre vin=billigare
Det är ärtorna och majsets fel...Ett glas rödvin inmundigat. Inte ens en liten liten gäspning...
Nåja - buss på nästa bara!
Ris-vin?
Du har löst gåtan. Vidarebefordra det till WWF "Mer ris- och bambuvin till pandorna"Aha.. Det är därför vi pandor är utrotningshotade.. Vi får inte tillräckligt med bambu-vin eller ris-vin.
Alltså snälla rara ullo, vill nu vara vaken? Om jag är trött och behöver vara vaken så duschar jag eftersom jag vaknar till, rödvin trippar jag igång på för att inte tala om kaffe... Varm mjölk med lite kanel, något trevligt program på tvn som inte kräver någon hjärnverksamhet, typ vänner, eller min favorit som jag hittade förut, Vackra engelska platser med en speaker på skön engelsk dialekt, jag somnade som en stock varje gång! Sov nu!!!33 timmar vaken. Två glas vin. En dusch. Fortfarande löjligt pigg...
Det får bli ett glas mjölk nu, det ska ju vara sövande.
Du har löst gåtan. Vidarebefordra det till WWF "Mer ris- och bambuvin till pandorna"
Alltså snälla rara ullo, vill nu vara vaken? Om jag är trött och behöver vara vaken så duschar jag eftersom jag vaknar till, rödvin trippar jag igång på för att inte tala om kaffe... Varm mjölk med lite kanel, något trevligt program på tvn som inte kräver någon hjärnverksamhet, typ vänner, eller min favorit som jag hittade förut, Vackra engelska platser med en speaker på skön engelsk dialekt, jag somnade som en stock varje gång! Sov nu!!!
eller Bo G Eriksson när han hade Vetenskapens Värld - värsta sömnpillret i historien (och då gillar jag ändå att få reda på nya saker inom vetenskapen...)Vackra engelska platser med en speaker på skön engelsk dialekt, jag somnade som en stock varje gång! Sov nu!!!