Drak-och-enhörningsdrottningen strejkar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men VAKNA då!

Jag är ju vaken. Har hittills inatt sovit 0 timmar, 0 minuter och 0 sekunder. Dygna? Kanske det...

Jaja, jag ser väl ytterligare ett avsnitt av Hemlock Grove och stickar klart barbiekjolen i det dumma garnet så länge. Så kanske nån jyckeslav trillar in efter nån bajspromenad eller så...
5752862-168859-old-woman-knitting-is-sitting-on-a-chair.jpg

Men VAKNA då!

Jag är ju vaken. Har hittills inatt sovit 0 timmar, 0 minuter och 0 sekunder. Dygna? Kanske det...

Jaja, jag ser väl ytterligare ett avsnitt av Hemlock Grove och stickar klart barbiekjolen i det dumma garnet så länge. Så kanske nån jyckeslav trillar in efter nån bajspromenad eller så...
5752862-168859-old-woman-knitting-is-sitting-on-a-chair.jpg
Men sluta tjata. Jag ÄR ju vaken. Har inte heller sovit! Men om 40 min får jag bege mig till min säng ;)

@ullo
Jag är förvisso definitionen av en jyckeslav. Men mina är slöfockar. Får de bestämma sover de gärna till 10-12 på dagen...

Nåja, dagens första tur avklarad och prickikorvarna gjorde hundvarianten av när barn ger sina föräldrar frukost på sängen utan anledning. De var såååå gosiga och glada så jag tänkte "Vad tusan har de nu tuggat sönder?". Nåja, inget söndertuggat när vi kom hem men däremot en stor pisspöl mitt på parkettgolvet. Att det ska vara så svårt att lära dem att säga till (även om detta nog var liten prick som ännu inte är helt rumsren ändå).

Usch, håller på att vela om jag ska eller inte ska anmäla stor prick till rasföreningen riksutställning i Herrfallet... Skulle vara skitkul men problemet är avståndet och boendearrangemangen... Jag avskyr att inte kunna bestämma mig :(

Buhu, kan inte se klippet.

Rörande 14 timmar bilresa till utställning är det nog inget jag skulle gjort om fyrfotingen inte hade reell chans att få Cert eller BIR/BIM, så vida man inte tar det som en chans att träffa vänner man inte ser så ofta.

Eftersom alla verkar ha dött i chocken över min brist på personlig humor (inte hygien, jag duschade faktiskt igår) så lägger jag härmed in ett egenhändigt filmat klipp på dagens lata ungdomar.

Liten prick försöker dra igång stor prick på lek men är för lat för att faktiskt ta första (bokstavliga) steget

:rofl: :rofl: :rofl: Det där tror jag faktiskt var höjden av slöhet! :D

@Pegasus63 Osäkert om titlarna, men visst har hon en chans. Har känts riktigt fin de senaste utställningarna. Framförallt är det dock intressant eftersom hon då skulle få en bedömning av en domare som är riktigt kunnig på just dalmatiner som ras. Angående avståndet så bor min mamma i Sthlm, brorsan i Gbg och syrran i Ulricehamn så skulle kunna slå ihop utställning med familjevisiter för att ursäkta kostnaden. Men är inte så förtjust i långkörningar på egen hand.

@athena_arabians Visst är det? Dagens ungar, säger jag bara..,:meh:

Ingen som har saknar mig? :D Jag har varit i @athena_arabians hemtrakter och hade en plan att göra ett besök men istället blev vi barnvakter åt kompisarna som skulle till Dalhalla... ;) Nåja jag har åtminstone badat ordentligt! :D Och Pucko har simmat och simmat och simmat lite till... Men idag kan du vara ute, det var nästan kallt när vi åkte hem! :D Nu är tvättmaskinen laddad med första omgången och jag längtar efter en dusch, för hur skönt det än är att bada i en sjö så inte känner man sig helt rent inte... ;) Sen var det lite kvalmigt när jag städade innan vi åkte så svetten rann rätt friskt... Det kan ha något mer att göra att jag hade glömt bort att jag hade satt på vattenkastruller på spisen för att värma... :idea:

@Barret Då skulle jag gjort det till en veckas utflykt, starta med övernattning några dagar i Sthlm, sedan ner till utställningen och avsluta med några dagar i Ulricehamn innan hemfärd.

Om utställningen dessutom är på "rätt" helg, kan du åka västsidan av Vättern ner till Ulricehamn och stanna för kaffe- och vattenrast i Tibro:idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
19 853
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har för mig att jag hade en liknande tråd när dottern var nyfödd men nu hittar jag den inte, så startar en ny. Det här med amningen...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 433
Senast: Jojo
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 941
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama